Přejít na obsah

VYŘEŠENO - Zapojení více zásuvek TV


Návštěvník mw500

Doporučené příspěvky

Návštěvník mw500

Hledal jsem hledal a jelikož jsem vážně amatér, nějak danou věc nechápu :) Mám od UPC TV i internet v 1 zapojené zásuvce. Nyní bych chtěl používat i TV ve druhé místnosti, ale signál zřejmě nula, TV nic nenajde, je to sice starší Samsung LCD, ale digitální tuner určitě má. Chápu správně, že UPC standardně zapojuje jen 1 zásuvku a druhou si tím pádem musím objednat k zapojení?

 

Díky za odpovědi.

Upraveno uživatelem mw500
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Do tý jedný zásuvky si můžeš dát rozbočovač a vést kabel ke dvěma televizorům. Vybudování druhý zásuvky asi nebude u tebe opodstatněný. A jestli tam už rozbočovač a rozvody ke dvěma TV máš a nechodí to, tak bych hledal chybu bud v zapojení nebo v samotným použitým materiálu (vadnej rozbočovač, nevhodnej koax. kabel s vysokým útlumem, vadný koncovky).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mw500

Jsem z toho trochu mimo, u 2 zásuvky mi TV na 1m no-name kabelu najde cca 16 programů a pokud ho zapojím do 10m 2x stíněného kabelu 90dB, 75 Ohmu, tak nenajde ani prd. Je možné, že už na 10m je signál tak mizerný, že bude potřeba zesilovač? Zásuvky jsou od sebe cca 3m. Tak mi úplně nepřijde, že by signál byl tak slabý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Retiree

Signál na druhé zásuvce je tak mizerný, že desetimetrovým kabelem prostě neprojde. Otázkou je, proč je signál na 2. zásuvce tak slabý, to je třeba vyřešit... Je to stejný signál, jako na 1. zásuvce? Nejsou to, na příklad, starý a novější rozvod různých zdrojů signálu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mw500

Tak vyřešeno, rozdělal jsem zásuvku a zdířka TV/RAD není připojena, nějakej inteligent to zapojil na zdířku SAT, takže jsem to připojil na SAT a vše funguje. Až mě mrzí, že mě nenapadlo to tam zapojit hned. I tak díky za rady :diky

Odkaz ke komentáři