Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Technicolor modem - zablokovane porty

Featured Replies

Ahoj, mam problem s technicolor modemem, uz to googlim treba 12 hodin v kuse, protoze z toho nemuzu spat.

 

Vcera mi ho vymenili za moje stare cisco a od te doby mi nejde mail, skype apod. Zjistil jsem, ze je to urcite porty, protoze pres ruzny port checkery vidim, ze je mam vsechny zavreny, a smtp, imap apod se proste nepripoji, na zadny server nejde pripojit.

Zkusil jsem statickou DMZ na moji soucasnou IP adresu, zapnout UPnP, zkusil port forwarding - nic nefunguje. Nevim tedy, zda-li napr u port forwarding zadavam spravnou cilovou IP - jaka by se tam mela objevit? Porty jsou stale zavrene, net je tak nepouzitelny...

 

Uz skutecne nevim, co s tim. Nevi nekdo jak pomoci?

 

Diky

Zkus dat modem do tovarniho nastaveni (v zadu na modemu), popripade zavolej na UPC.

Tak pro vsechny s timto problemem, protoze UPC vam nepomuze - tvrdi, ze zadne porty neblokuje a blabla

 

Staci se prihlasit do adminu modemu (192.163.0.1) a v sekci system - zmena nastaveni - nastavit premostene nastaveni (bridge mode).

Vsechny porty se razem odblokovaly a vse funguje!

máš někde něco blbě nastavené. Mě vše funguje OK. Bridge je v pohodě, ale když máš víc počítačů. tak ti nebudou stačit IP (40mbits dává 1,120+ jsou 3).

Jo tomu rikam rada odbornika, preponut do bridge :lol:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • 2 weeks later...

Bohužel některé modemy blokovaly různé porty (důvod mně neznámý). Řešilo se výměnou.

  • 5 months later...
Jo tomu rikam rada odbornika, preponut do bridge :lol:

A jak se to pak vrátí zpět?

Já to vyzkoušel a nyní se nedostanu do modemu abych změny vrátil do původní hodnoty.

 

AHA - Resetem vzadu na modemu :-)

UPC běžně blokuje porty uživatelům se zavirovaným PC - některé viry odesílají všude všechno, takže mi to příjde logické.

 

Akorát v tom mají strašný bordel. Někdy to blokujou na základě IP (u starých ED2 stačilo změnit MAC počítače a dostanete jinou IP, která není blokovaná), někdy na základě mac modemu (to se musí po odvirování PC opravdu volat na UPC at to odblokujou), někdy aktivují vzdáleně v modemu "firewall" (takže přepnutí do bridge pomůže)...

 

Nedej bože když při výměně modemu nedostanete nový, ale starší s upravovaným konfigurákem :-)

  • 4 weeks later...

Do modemu po přepnutí do bridge se pak můžeš dostat přes adresu 192.168.100.1 , porty se blokují na úrovni modemu ne ip zařízení za ním. Blokují se přesně z toho důvodu co psal piposek - odesílání virů do sítě UPC, takže je nutné volat...

Popřípadě u TC7200 změnit nastavení firewallu...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.