Jump to content

CA modul TechniCrypt CXV (LICA) - ověření párování


Jardoslav
 Share

Recommended Posts

Již 10 let používám odkoupený CONAX CA modul od firmy LICA. Fungoval zatím bez problémů.
Asi před týdnem přestal dekódovat zakódované programy. Volné programy fungují, na kódovaných se objeví hláška
"Vybraný program je poškozený nebo jej nelze dekódovat. Prosím zkontrolujte, zda je správně zasunutý modu CA a čipová karta."
I když modul nedekóduje, přišlo na něj začátkem měsíce obvyklé předplatné pro ZONA 5 na tento měsíc. 
Provedl jsem veškeré doporučované úkony (zasunutí, vysunutí, kontakty očištění, obnovení programové nabídky, restarty TV, .....).
Na stránce moje UPC jsem kontroloval čísla spárovaných zařízení a narazil jsem na problém. "ID karty" souhlasí,
ale "ID zařízení" jsem nikde na modulu nenašel. Na help lince VODAFONE (UPC) mi bylo sděleno, že "ID zařízení" je pouze nějaké systémové číslo
a že to mám správně spárované s sériovým číslem modulu. Na nových pronajímaných modulech prý už je CAM-ID = "ID zařízení" správné.
Mohl by mi nějaký ochotný majitel starší verze CA modulu TechniCrypt >>CXV<< potvrdit,
že "ID zařízení" uváděné na stránce "Moje zařízení" není uvedeno někde na modulu, ani v menu CA na TV (tam je rovněž pouze SN).
"ID zařízení"  mého HD Mediaboxu je uvedeno na štítku vespod jako "Chip ID" a souhlasí.
Pokud by byla ještě nějaká rada jak ověřit zda je modul skutečně vadný, budu rád. VODAFONE mi nabízí pouze servisní výměnu za nový PRONAJÍMANÝ modul a ten nechci.

spacer.png

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA Modul, HD Mediabox
  • Slezská Ostrava
Link to comment
Share on other sites

Mám 3x CAM, v My UPC na první pohled nerozlišitelné, takže jsem byl před časem nucen provést jejich inventuru. CAM TechniCrypt mám spolu s CAM+ SMiT v  tuneru počítače.
Menu TechniCrypt se dost odlišuje od menu SMiT, zobrazení menu se liší podle softwaru přijímače, ve kterém je CAM vložen. Jinak se zobrazí v televizoru, jinak v počítači. Navíc SMiT, alespoň ty novější, mají Menu v češtině.
Podle mých záznamů mám software TechniCrypt CXV poněkud nižší verze, 26.9.5.0.2, což asi není podstatné.
ID karty v MyUPC číselně souhlasí se  Smart Card Number  v menu CAM.
Číslo podobné ID zařízení v MyUPC jsem nikde v záznamech ani přímo v menu CAM na pc neobjevil,  TechniSat jej zřejmě nepoužíval (?)

Asi jsem tě nepotěšil

 

Edited by Retiree
  • -
  • -
  • Komfort
  • Compal LG (router mode), 3x CAM
  • Teplice
Link to comment
Share on other sites

Díky za odpověď. Takže chybu spárování karty a modulu můžu vyloučit. Ještě bych potřeboval ověřit funkčnost karty, než si pořídím nějaký použitý odkoupený CAM. Přemýšlel jsem o možnosti přehození mých karet mezi CAM a HD boxem. Následně požádat VODAFONE o změnu párování v jejich systému.  Pokud pak bude HD box s kartou funkční, můžu s klidem starý CAM zahodit.

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA Modul, HD Mediabox
  • Slezská Ostrava
Link to comment
Share on other sites

Problém s nefunkčním CA modulem vyřešen. Záhadně pomohlo fyzické přehození karet mezi CAM a HD Boxem + přehození párování  v systému VODAFONE. Po zaslání aktualizovaných dat do obou zařízení začal CAM v TV opět dekódovat programy a i HD Box funguje normálně.  

@tomus Měl jsem na večer domluvené odzkoušení CAM modulu u kamaráda na jeho televizi. Naštěstí už to nebylo třeba, modul odpoledne ožil.

@Marek-26 👍  👍 👍 👍

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA Modul, HD Mediabox
  • Slezská Ostrava
Link to comment
Share on other sites

Jo jo, jsou věci mezi nebem a zemí, o kterých obyčejný smrtelník nemá ponětí...  👁️
Já jsem poslední čtyři týdny řešil selhání připojení do Mobilní sítě (cellular). Podezříval jsem kde co/koho, vyřešila to záplata pro Windows 10

 

  • -
  • -
  • Komfort
  • Compal LG (router mode), 3x CAM
  • Teplice
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Doplnění: Asi po týdnu provozu s přehozenými kartami jsem karty vrátil do původních zařízení a párování vrátil @Marek-26 také do výchozího stavu. CA modul funguje nyní bezproblémově. Jen už raději nebudu provádět  tzv. obnovení programové nabídky přes webovou stránku „Moje UPC“,  to bylo příčinou znefunkčnění mého CAM modulu (něco se asi špatně nahrálo na kartu).

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA Modul, HD Mediabox
  • Slezská Ostrava
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mě modul Technicrypt přestal fungovat asi před půl rokem. Dlouhou dobu jsem to řešil s Vodafonem, až nakonec přijel technik a modul vyměnil na SMIT  a ten funguje. Ale bohužel jsem si ten nový modul musel koupit. Vzhledem k tomu, že ten starý jsem měl odkoupený, tak mi VF prodal i ten nový. Teď mám ten modul v šuplíku a je mi k h*vnu :D

  • Agree 1
  • 300 Mb/s
  • 4 GB
  • Komplet
  • mediabox
  • Ústí nad Labem
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...