Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Nevíme podrobnosti o důvodu dnešního výpadku v Brně Bystrci? Cca v 15 hodin šlus, na stránkách výpadků info, že do 19 by mělo být zprovozněno a teď už tam píšou 22...

Odesláno

Jde o kompletní výpadek služeb způsobený přerušeným optickým kabelem. Optický kabel byl přerušen při stavební práci v městském tunelu v Brně. Aktuálně již technici sváří všechny optická vlákna dohromady. Postupně se tak budou služby obnovovat, dle toho jak technici svaří jednotlivá vlákna k sobě. Díky rozsahu výpadku je předpoklad obnovení služeb až ve večerních hodinách.

  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Jiná služba
  • Vodafone TV
  • Praha
Odesláno

Bylo by možné do budoucna zařídit zveřejňování těch důvodů? Nějaký stručný popis jako tenhle. Myslím, že nebudu sám, koho zajímají i souvislosti, ne jen suchá informace o termínu nápravy.

Odesláno

Rozumím tomu, ale ve většině případů jsou informace na výpadkovém webu a v hlasovém průvodci zákaznického centra zautomatizovány. Proto tak může tento detail chybět. Každopádně pokud je zájem, poskytujeme tyto informace touto cestou v rámci komunitního webu, sociálních sítí a podobně.

  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Jiná služba
  • Vodafone TV
  • Praha
Odesláno

Samozřejmě, že jsou automatizované, takže můžou automaticky doplnit ten důvod výpadku, který je nepochybně v systému taky někde uložen.
A o to šlo.
Muset se někde dožadovat a doptávat informací, které by bylo slušné a logické poskytnout rovnou a bez ptaní, je poněkud nedůstojné...

Odesláno

@Pavel - Vodafone"pokud je zájem, poskytujeme tyto informace touto cestou v rámci komunitního webu, sociálních sítí a podobně"

To by snad mělo být samozřejmé,informovat zákazníky o výpadcích nejenom v hlasovém průvodci,ale i zde,na FB atd.Pamatuji si,že za UPC to tak fungovalo

Upraveno uživatelem namec

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.