Přejít na obsah

Ukončení služeb-vrácení přístrojů


Návštěvník vladman

Doporučené příspěvky

Návštěvník vladman

K 1.7. mi končí služby internetu a TV a budu vracet 2xSTB z toho HD Kaon. Dnes jsem volal na kl. centrum a chtěl jsem domluvit technika pro odběr zařízení,ale ono to prý nelze jinak, než že přístroje musím zaslat poštou do Nymburka. Nechápu, proč si zařízení nemůže přebrat technik, i za cenu nějakého poplatku. Vzhledem k tomu, že Kaon je velký,tak ani ta největší krabice,kterou pošta prodává,mi nebude rozměrově stačit. Tento postup předávky beru jako trest za ukončení služeb.

Osobní odběr zařízení by měl být v zájmu UPC, co když je poškozený,nefunkční? Taky naopak se může stát,že přístroj je OK,ale pak mě může UPC oznámit,že je naopak KO,i když to nemusí být pravda.Taky to poštovné bude pěkně mastný,když jej musím pojistit na několik tisíc. :roll:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník vladman

Co je to za odpověď? Když si objednám službu,tak mi zařízení taky nepošlou poštou, technik zařízení doveze,mělo by to tak fungovat i opačně,i za cenu poplatku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník vladman

Jasný, pokud končíte, ochota a vstříctnost ze strany UPC je ta tam. UPC si účtuje za zbytečný výjezd myslím 300kč, tak by toto také mohlo být takto zpoplatněno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno
Co je to za odpověď? Když si objednám službu,tak mi zařízení taky nepošlou poštou, technik zařízení doveze,mělo by to tak fungovat i opačně,i za cenu poplatku.

Zařízení ti UPC doveze spíš z důvodu prokázání oprávněnosti k dané adrese. Stejné je to i u satelitní služby Digi, kde při instalaci všechno doveze a namontuje jejich technik, zatímco při ukončení smlouvy všechno demontuješ sám a dopravuješ do jejich skladu ve vlastní režii. Pokud jde o úkon za poplatek, tak si jistě můžeš někoho sjednat, aby zařízení zabalil a odeslal. Existují na to specializované přepravní společnosti.

Odkaz ke komentáři