Jump to content

Featured Replies

Posted

Dobrý den,

při zpětném přehrávání mi vyskakuje chyba 2031. Dělá to často ve stejných místech daného pořadu, ať už na tabletu nebo v mobilu. Někdy to neudělá celý den, jindy to vyhazuje několikrát za pořad. Někdy stačí o minutu přeskočit na další čas, jindy by se nedalo koukat na celý díl. 

Udržuji víceméně aktuální hned po vydání aktualizací. 

Setkal se s tím někdo? Díky.

Stava se mi to stale. Nemohu treba prrhrat vcerejsi dil Hospody s touto chybou. Ale asi jsem si na to zvykl

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Dělá mi to taky! Už asi měsíc.... Tablet i mobil.

  • 11 months later...

Je to děs koukám na Simpsonovi a u těch to nejde nikdy, hbo go je k ničemu od dob co to má Vodafon se to sere!!!

Vůbec nefunguje aplikace zamrzne už při výběru státu mám poco X3 a ani na tabletu lenovo ani na motorole one action a známýmu to na iphone normálně jede 

@Brutus HBO nemá s Vodafone nic společného. 

@Moduspn Desetitisícům lidí to na Androidu normálně najede a do aplikace se přihlásí. Mají ta 3 zmiňovaná zařízen nějakého společného jmenovatele? Poco má odemčený bootloader?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Já si třeba všiml že u mě je problém od těch posledních updatu na androidu. Mám to na telefonech Samsung, Xiaomi, Android tv Philips, a jednom android boxu. Na všech zařízeních se to chová úplně stejně. Po aktualizaci to zůstane viset na logu Horizon go.

Tak jsem aplikaci odinstaloval a znova nainstaloval. To se sice spustí ale když vyberu zemi tak opět na všech zařízeních nejde zmáčknout tlačítko pokračovat.

Tak jsem stáhl starší verzi apk a postupně nainstaloval na všechny zařízení a Horizon na všech zařízeních funguje. Tak mám aktualizace zablokované a Horizon funguje

No podařilo se mi dostat už dovnitř aplikace ale stejně když chci něco pustit tak to trvá dlouho a jak se načte tak se zase sekne a načítá se po pár minutách znova a dokola ať už na WiFi tak na datech to stejný je to nesledovatelny

Bohužel já jsem to asi zakrikl najelo to asi na 3x pak se to odhlásilo a zůstalo to zasekle na stejném okně jako jiní. Dělá to na všech zařízeních co mám doma. A dokonce i na jiném zařízení které jsem zkoušel u kamaráda. Jedná se o Samsung a52

Bohužel s tímhle problém asi nikdo moc neudělá - já mám odpozorováno, že někdy pomůže odhlásit a přihlásit, někdy zase zkusit  skočit  za ten časový okamžik, který způsobuje problém, nebo zvolit jinou 'kopii' vysílaného pořadu, a jako 'final fix'  se zkrátka podívat druhý den, kdy už to pak zpravidla jede.

Vzhledem k tomu, ze HorizonTV je pro nás už jen 'dočasný milodar' tak nečekám nějaký bugfix - horši je, že nástupnická aplikace VodafonTV je dle všech komentářů, co lze najít, ještě mnohem horší - takže asi tak...

Můj soukromý  odhad je, že se jedna o výpadky na straně serveru - dost často je pozoruji kolem pozdějších nočních hodin, kdy je zřejmě přetížen...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community