Odesláno 28. května 2020 4 roky Zdravím, psal jsem dotaz přímo do Vodafone, je to už skoro měsíc, a stejně bez odezvy. Zeptám se tedy zde. Musím tedy jen smutně poznamenat, že od přechodu k Vodafone, to šlo se zákaznickým servisem hodně z kopce :-( Mám aktuálně kabelovku v rámci zvýhodněné individuální nabídky. Bohužel už několik měsíců se koukám na televizi minimálně, a chci jí tedy zrušit. Když jí tedy zruším, budu muset platit nějakou smluvní pokutu? Vím, že se před pár měsíci podmínky tohoto měnily, a chtěl bych tedy jen mít jistotu. Díky!
Odesláno 28. května 2020 4 roky Jen se zeptam. Kdyz tu pokutu budete muset zaplatit, tak TV nezrusite? (dobre vedet pro Vodafone) 🙂 Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 28. května 2020 4 roky Všechny tyto informace by měly být na webu Upc v ceníku a všeobecných obchodních podmínkách. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 28. května 2020 4 roky před 1 hodinou, homberg napsal: Jen se zeptam. Kdyz tu pokutu budete muset zaplatit, tak TV nezrusite? (dobre vedet pro Vodafone) 🙂 Zruším, ale počkám si, až dosáhnu data, kdy se věrnostní sleva bude resetovat, abych nemusel nic platit, a nebo bych musel platit jen miniaturní částku 😉
Odesláno 28. května 2020 4 roky Žádná věrnostní sleva už neexistuje, ta byla zrušena na konci března(ceny zůstávají stejné), pokud chceš úplně ukončit smlouvu s UPC, tak můžeš klidně hned, protože aktuálně se žádné sankce neuplatňují. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.