Posted May 28, 20204 yr Zdravím, psal jsem dotaz přímo do Vodafone, je to už skoro měsíc, a stejně bez odezvy. Zeptám se tedy zde. Musím tedy jen smutně poznamenat, že od přechodu k Vodafone, to šlo se zákaznickým servisem hodně z kopce :-( Mám aktuálně kabelovku v rámci zvýhodněné individuální nabídky. Bohužel už několik měsíců se koukám na televizi minimálně, a chci jí tedy zrušit. Když jí tedy zruším, budu muset platit nějakou smluvní pokutu? Vím, že se před pár měsíci podmínky tohoto měnily, a chtěl bych tedy jen mít jistotu. Díky!
May 28, 20204 yr Jen se zeptam. Kdyz tu pokutu budete muset zaplatit, tak TV nezrusite? (dobre vedet pro Vodafone) 🙂 Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
May 28, 20204 yr Všechny tyto informace by měly být na webu Upc v ceníku a všeobecných obchodních podmínkách. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
May 28, 20204 yr před 1 hodinou, homberg napsal: Jen se zeptam. Kdyz tu pokutu budete muset zaplatit, tak TV nezrusite? (dobre vedet pro Vodafone) 🙂 Zruším, ale počkám si, až dosáhnu data, kdy se věrnostní sleva bude resetovat, abych nemusel nic platit, a nebo bych musel platit jen miniaturní částku 😉
May 28, 20204 yr Žádná věrnostní sleva už neexistuje, ta byla zrušena na konci března(ceny zůstávají stejné), pokud chceš úplně ukončit smlouvu s UPC, tak můžeš klidně hned, protože aktuálně se žádné sankce neuplatňují. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.