Odesláno 14. května 2020 5 let V okamžiku výpadku se podívat do TP-Linku, jestli dostane od Compalu IP adresu na WAN nebo ne. Pokud je IP adresa dle smlouvy s UPC/VF pevná (business tarif), tak se s tím nepárat a rovnou ji v nastavení TP-Linku dát. A i když by to s tím souviset nemělo, tak preventivně ještě nastavit v TP-Linku primární DNS na Google 8.8.8.8, sekundární pak může zůstat UPC/VF. - - - - -
Odesláno 26. května 2020 5 let V 11. 5. 2020 v 14:05, Prexik napsal: Zdravím chci se zeptat na jednu věc. Nedávno jsem přišel na možnost že router compal který dodává UPC má možnost bridge modu a můžu si tak napojit za to na přímo svůj router. (Kůli směrování portů a podobně.) Všechno šlape jak má ale třeba po půl dni se Compal jak kdyby zasekne a nejde se do něj dostat ani přes IP adresu 192.168.100.1 jak uvádí v manuálu. Vypadne kompletně celé spojení. Musím tedy compal restartovat a potom zase vše šlape. Nevím co to způsobuje log compalu se vymaže a v podstatě nevím co se děje. Za compalem je router TP link Arch 6 v2. Když jse compal v router módu tak to nedělá jen v bridge modu. A v router modu ho nechci z více důvudo bridge mode je pro mě lepší. Stalo se to i někomu z vás ? Chci se pridat do tohoto vlakna, nebot posledni mesic bojuji s UPLNE STEJNYM problem jako vy az na to, ze misto TP Linku pouzivam Linuxovy server s Fedorou 32. UPC Modem v bridge modu a mym vlastnim routerem mi bez problemu fungoval min. 5 let a vami popsany problem se poprve objevil pred cca. 1 mesicem (duben 2020). Uz jsem volal asi 10x na UPC support, byl u me 5x technik, vymena modemu Compal a stale nic, po 20h se modem zahlti, na 192.168.100.1 se nedostanu, jedinym lekem reset modemu a pak vse zase cca den jede. Je u vas nejaky pokrok?
Odesláno 24. března 2021 4 roky Prave resim uplne stejny problem. Compal v rezimu Bridge, za nim TP-Link Archer C6 s nejnovejsim firmware. Po case vypadne internet, Compal sviti zelene, Archer se chvili tvari, ze ma z DHCP IP adresu, ale ta mu po case vyprsi. Na administraci do Compalu se v ten okamzik neda dostat. Pomaha pouze restart Compalu. Napadlo me, jestli jste nekdo zkouseli, resp. jak mate nastave, NAT Boost? U TP-Linku je do schovane v Advanced -> System Tools -> System Parameters Rikam si, jestli nejaka optimalizace provozu nemuze "nejak" zahltit Compal a dostat ho do zamrzleho stavu (A tim rikam, ze je to chyba Compalu!)
Odesláno 24. března 2021 4 roky "NAT Boost" by mel byt "hardwarovy NAT", coz rozhodne nemuze nijak zahltit Compal, protoze se to deje pouze uvnitr routeru, tj. to s Compalem nema nic spolecneho.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.