Přejít na obsah

Nové stanice ...


Návštěvník Retiree

Doporučené příspěvky

Návštěvník radoslavcz

Kde se ve VOP uvádí, které konkrétní programy budeš mít ?

4. Služby
4.1. Jaké Služby poskytujeme
Poskytujeme Vám tyto služby elektronických komunikací:
a) Služba přístupu k síti internet
b) Služba přenosu rozhlasových a televizních signálů po kabelu (kabelová televize)
c) Telefonní služba
Také Vám poskytujeme doplňkové služby, které lze užívat pouze v souvislosti s některou službou elektronických
komunikací (dále vše jen Služba nebo Služby). Specifikace jednotlivých Služeb je nedílnou součástí těchto Všeobecných
podmínek a naleznete ji na http://www.upc.cz
..............
5. Cena za Služby
5.1. Od kdy platíte a kolik
Cenu za Služby hradíte od zahájení jejich poskytování. Výše ceny za Služby je uvedena ve Smlouvě nebo v platném
ceníku Služeb. Ceník je nedílnou součástí Smlouvy.

 

Specifikace služby Televize :

Televize
Služba: Služba Televize spočívá v umožnění příjmu digitálního televizního a rozhlasového vysílání
prostřednictvím kabelové sítě ve standardu DVB-C.
Dostupnost: Služba Televize je dostupná 24 hodin denně, po celý rok. Poskytovatel neručí za
nedostupnost služby v případě výpadku služby ze strany vysílatelů.
Minimální zaručená úroveň kvality: 90% za období jednoho kalendářního měsíce (čas sítě).
Minimální nabízená úroveň kvality: 90% za období jednoho kalendářního měsíce (čas sítě).
Omezení: V případě oprav či údržby sítě může dojít k omezení poskytování služby. Doba omezení
se nezapočítává do doby pro výpočet úrovně kvality.
Přijímací zařízení: Poskytovatel neručí za kompatibilitu přijímacích zařízení jiných poskytovatelů či
prodejců. Příjem digitální televize do analogového televizoru není možný bez zařízení
Set-top box a kartou podmíněného přístupu.
Podmíněný přístup: Podmíněný přístup je způsob poskytnutí služby Televize. K užívání služby podmíněným
způsobem je nutný modul podmíněného přístupu (CAM) nebo set-top box s vestavěným
CI slotem pro dekódování v podmíněném přístupu Conax CAS7 a karta podmíněného
přístupu pro dekódování přijímaných programů a zajištění oprávněnosti přijímat tyto
programy.
Ostatní: Při první aktivaci karty podmíněného přístupu je účastníkovi umožněn přístup ke všem
programům služby Televize na 10 dnů; výjimkou jsou programy s věkovým omezením.
Účastník vyjadřuje souhlas se změnou karty podmíněného přístupu v případě nutnosti.
Poskytovatel si v nutném případě vyhrazuje právo k deaktivaci karty, jestliže bude mít
důvodné podezření, že je ohrožena bezpečnost systému kódování televizních a
rozhlasových programů. Poskytovatel v takovém případě dodá účastníkovi novou kartu v
nejdříve možném termínu. Účastník nemá v takovém případě žádné nároky související s
přechodnou nemožností využití služeb.

 

Ceník

V ceníku se uvádí, že KLASIK je více než 50 programů a KOMFORT více než 100 programů

1.) Kdy ti klesl příjem programů pod 100 resp. 50 programů ?

2.) Máš přímo ve smlouvě uvedeno, že budeš příjímat ten program, co ti nyní chybí ?

3.) Ostatní poskytovatelé mají také upsání na určitou dobu, zpravidla 1 rok, někteří i 2 roky

4.) Ano, UPC má mnoho chyb, ale žádný nepasuje na tvůj problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník c12345

Ano souhlasím UPC sice nic neporušila, ale minimálně je z přijímáním respektivě nepřijímáním programu Nova Sport přinejmenším ať to každý nazve jak chce nemorální. Neobstojí ani tvrzení, že skupina Nova chtěla 6 více penět, protože to nikde není podložené a jedna strana to rezolutně popírá. Takže dle mého kdyby obě strany jak se prezentují měli zájem o zařazení programů Nova Sport a ostatních programů v HD rozlišení zpět do sítě UPC tak již dávno došlo k dohodě či přinejmenším nějakému kompromisu, protože vyjednávání je vždycky kompromisem obou stran. Místo toho jsou obě strany zakopáni na svých pozicích a defacto se nejedná. Dále názory Nova Sport a ostatní programy v HD mi neschází... jsou to braky apot taky neobstojí, protože velká část uživatelů zase na druhou strany oprávněně reaguje, že Nova sport a ostatní programy jí schází. V každém případě ať to posuzujete z každé stránky tak vždycky Vám musí vyjít, že zákazník UPC je ve sporu s Novou rukojmím tohoto sporu. Takže na závěr se nikdo nemusí divit tomu, že zákazníci UPC právě kvůli tomuto "pružnému" jednání odcházejí. nic si nemusíme nalhávat, že skladbou sportu je Nova sport nezastupitelný samozřejmě se zde opět vyskytne, že Nově sport končí práva na to a na to... ale ukažte mi nějakou stanici, která tento program v současné době zastoupí a nebo v blízké budoucnosti zastoupí. To, že Slovak Sport je adekvátní náhradou snad ani nemusím komentovat... není a nemůže být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník radoslavcz

K poslední větě - úplně živě si vybavuji situaci, kdy velká část lidí spílala UPC, proč nezařadí SS1 a SS2, jak moc ho chtějí. Nyní to stejně početná skupina nazývá brakem. SS určitě není náhradou, jsou to zcela jiné programy, proto ani nemají a nemůžou mít totožný obsah.

Prostě je potřeba si uvědomit, že programová nabídka není pevně daná (snad kromě povinně šířených programů) a může se časem měnit.

Já bych třeba chtěl mít v nabídce kinoCS, dokuCS a muzikaCS, ale také mám smůlu. Musím se s tím prostě smířit. Volba programů není na mě, ale na tom, kdo služby poskytuje. Kdybych je chtěl, a přešel jinam, tak tam mají zase jinou programovou skladbu a přišel bych o jiné programy, které také sleduji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peno

RadoslavCZ: Vy jste snad zaměstnanec UPC, jinak si nedokážu vysvětlit, že dokážete UPC v tomto hájit. Ještě v březnu lákalo UPC nové zákazníky i na kanály Nova Sport, Nova Cinema HD a Fanda HD, ale jakmile jsou takový zákazníci upsaní a UPC jim tyto kanály sebere, nemají možnost se bránit a přejít ke konkurenci. To je podle Vás v pořádku? Podle mě ne. UPC prodává nějakou službu a je jejich chyba, že nedokáží garantovat programovou nabídku, na kterou zákazníky lákají, ne chyba diváka, který je na tom ale ve výsledku bit. A podle mě jsou tím pádem VOP UPC proti dobrým mravům a opravdu věřím, že slušný právník by to vyhrál. Jenže mě to za to nestojí a na to UPC sází.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník radoslavcz

Peno: Mohu Vás ujistit, že nejsem zaměstnancem UPC. Jen už mě trochu nebaví, když si lidi nepřečtou nebo nepochopí co podepisují a pak nadávají. Bohužel žádný kabelový operátor nikdy nebude schopen garantovat programy, které nabízí ve chvíli jedné i např. za měsíc/rok atd. Podle mě samo UPC garantuje dle nabídky 50+ a 100+ programů a ty, byt se vám to líbit nebude, dodržuje.

Docela by mě zajímalo, jak byste dělal svůj byznys vy, abyste svým klientů neříkal, že to co nabízíte nyní nevíte jestli budete nabízet i jindy a nenahradíte to něčím jiným.

Prostě někdy se stane, že některý program skončí, tudíž není co šířit, jindy prostě dojde ke změně vzájemných smluvních podmínek, které jsou pro některou stranu (asi - neznám podrobnosti) natolik nevýhodné, že smlouvu neprodlouží (nebo alespon neprodlouží do doby, než bude smlouva akceptovatelná)

Neříkám, že jsem s UPC ve všem spokojený, ale nemám potřebu je horem dolem bombardovat jak malé dítě, kterému se vezme hračka (kolikrát v jejich poradně o dospělosti některých přispěvovatelů opravdu pochybuji).

PS. Já jsem si jednou takhle naběhl u O2 s mobilem, ale vím že to byla moje chyba, protože jsem si to pořádně nepřečetl a vyžral jsem si to až do dna. Od té doby pokud něčemu nerozumím nebo mi není zcela jasné, tak nepodepisuji, případně počítám s předem známým poplatkem (penálem) za nedodržení toho, co jsem podepsal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peno

Jenže UPC prodává televizní nabídku. Že ji nedokáže garantovat je logické, pak by ale nemělo nutit zákazníka doplácet na něco, co samo nemůže garantovat. Slušná firma by prostě měla říct: "ano, museli jsme odstranit z nabídky to a to a tak Ti teď, Vážený zákazníku, dáváme možnost do té a té doby, vypovědět smlouvu bez doplatku". Jenže UPC holt slušná firma není a toto je jen jeden z mnoha důkazů. A ano, věděl jsem co podepisuji, jen mě v září 2013 ani ve snu nenapadlo, že UPC bude tak neschopné, aby se připravilo o Nova Sport, Novu HD, Fandu HD a Nova Cinema HD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník radoslavcz

Ale vždyt tě nenutí něco doplácet. Oni stále nabízejí 50+ resp. 100+ programů, takže smlouvu plní. Tak proč by ti měli dávat možnost se vyvázat ze závazku.

Asi nejlepší by bylo, kdyby všechny Novácký programy v HD vč. NovaSportu dali do extra balíčku, který si každý, kdo o to bude mít zájem, bude moci dokoupit, třeba jako ruské programy apod. (ale pochybuji, že na to by pro změnu přispoupila Nova, resp. její provozovatel, protože by se rázem dostala z nějakých předplatitelů UPC jen na nepatrný zlomek za balíček)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peno

Ale to je furt dokola s Vámi, jste jak kolovrátek. UPC prostě přestalo nabízet jeden z kanálů, kvůli kterému jsem se jim upsal. Kdyby to byla slušná firma, nabídne zákazníkům možnost ukončit smlouvu bez doplatku, aby mohli jít tam, kde jim tento kanál nabídnou. UPC slušná firma není, proto to zákazníkům nenabídne a bude si zákazníky držet do konce závazku. A já mohu jen doufat, že se jim to jednoho krásného dne vymstí :bom:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník radoslavcz

Ale vy jste taky jak kolovrátek ;) Objednal jste si službu, kterou máte, ale už se vám nelíbí, protože tam např. není NovaSport, nebo venku prší, nebo jsou na vás v práci nepříjemní atd.atd. Ale tyhle věci nemají s tím, čemu jste se upsal, nic společného. Není Novasport, je SS1+SS2. To je náhrada za chybějící sportovní kanál. Vyčkejte ještě nějakou dobu, a budete rád, že tam přidali SS1/SS2, protože to vypadá, že Novasport nebude mít za chvíli co vysílat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...