Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jasný, krátkodobý výpadky znám a chápu, ale mě dneska nejde ani jeden kanál. Nejde vůbec nic.

Odesláno

Tak oprava hlášení: Pár programů funguje, jako například Smíchov, Prima Zoom... Stejně jako u BimbaCZ

Odesláno

V Plzni dnes došlo k vypnutí starých kmitočtů a DVBC již funguje pouze na kmitočtech 626 - 778 MHz

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Žádný email o vypnutí starých kmitočtů v Plzni sem neobdržel .Ale na to sem si už zvykl . Ještě že informace se člověk může dozvědět z neoficiálních zdrojů :)

  • Basic
  • -
  • Základní, Family
  • Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465
  • Plzeň
Odesláno

A tys musel se STB něco dělat, přestaly ti fungovat nějaké kanály?

 

Informaci a přeladění dostávají zákazníci s moduly.

 

Jinak si oprav verzi SW už máš 1.19 cz

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Mé STB jde v pohodě. To se tykalo ca modulu u me matky, která není technicky zdatna, Tak za ni s UPC komunikuji i přes její email. A na ten žádný oznámení o sjednocení pásem atd nepřišel. Jediny email přišel o změně pořadí kanálů. Poslední tři týdny tam jezdim a ladim stanice jak o život. Ona ma 2 tv. Jednu s ca modulem a tam nejdou prý některé programy.(předtím to šlo, když sem naladil nový MUX) Na stb je to prý ok. Zkusím znovu naladit az se tam dostanu.

  • Basic
  • -
  • Základní, Family
  • Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465
  • Plzeň
Odesláno

BimboCZ:

Já jsem na tom naprosto stejně. Asi i stejný problém. Dneska to vyzkouším znovu naladit a dám vědět.

Asi před týdnem jsem vše přeladil, protože mi přišel email o změně pořadí kanálů. Jinak nic.

 

Doplňuji, že problém je u TV Samsung s CA modulem.

Odesláno

BimboCZ:

Tak u mě vyřešeno! Musel jsem znovu nechat proběhnout automatické ladění a už je všechno zase OK! Všechny kanály fungují.

Tak zavolej rodičům, ať spustí automatické ladění a bude po problému. :)

Odesláno

Díky. Po automatickém ladění vše ok. Vysvětloval sem to po telefonu jak znova naladit a po dvaceti minutách se to povedlo :-) . Snad už poslední ladění. Pak už jenom doladit ty kanály co se budou přidávat. Ale to už snad udělám osobně a pojedu manuální ladění podle frekvenční ho planu jednotlivých stanic. Taky asi udělám zálohu pořadí stanic na flash.

  • Basic
  • -
  • Základní, Family
  • Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465
  • Plzeň

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.