Jump to content

UPC má od ledna nové telefonní tarify


Recommended Posts

Tyhle nove tarify jsou vyhodne jedine za predpokladu, ze si uhlidate volne minuty, pokud je presvihnete, tak pak volat jedine na mobil, protoze za 2,75 z pevne na pevnou je fakt zlodejina.

 

Tedka jsem pro srovnani mrknul jak jsem na tom s volanim pres VoIP,

za posledni 3 mesice platba prumerne 45 Kc /mesic a provolanych 60 min./mesic, pokud do tech minut zapocitam i hovory s nulovou cenou, tak to dela 150 min. / mesic.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Ano tarifikace 60+30 je sice lepší než 60+60.

Ale okolik? Maximálně o půl minuty na hovor. Při hovorech s délkou např. 1:05, tedy do 1:30, se jich dá v tarifu zvládnout cca 66 o proti 50.

V ideálním případě je to 16 hovorů v délce 1:01 - 1:30 navíc.

Ale všechno ostatní jestli se nepletu je horší a to o mnohem víc.

Cena 53,- proti 70,-

A hlavně ta cena za minutu navíc ti to zase vrátí zpátky. Ta půlminuta nově je totiž dražší než celá minuta stávající.

 

Myslím si, že většina z nás má nějaký mobil a ten už dnes hraje hlavní roli.

Já například používám UPC telefon jen pro komunikaci v rámci UPC a s klientským centrem.

Pro mě je i těch 100 minut zbytečných a drahých. Pokud provolám do 10 minut za měsíc, tak to dělá hodně drahou minutu.

Zase dostaneš ne 100 minut na pevnou, ale 150.

 

Mobil je pěkná věc, ale za předpokladu, že máš nějaký neveřejný tarif s cenou kolem 1-2Kč/min. Když máš běžný tarif nebo předplacenku a cena za volání je 5-6Kč/min (někdy i 7 a víc), tak už je to jenom pro silné investory nebo v nouzi někde v terénu. Z domu bych s tím ale nevolal ani omylem. A takové ty rádoby konkurenční nabídky typu Blesk Mobil (převlečená Telefónica O2) s cenou 2,50Kč/min. jsou taky o ničem, protože nutnost dobít kredit každé 3 měsíce za min. 200Kč z toho činí v podstatě tarif 67,-Kč/měsíc s 27 volnými minutami (a to ještě za předpokladu volání čistého času, což je při tarifikaci 60+1 samozřejmě utopie).

To mas urcite pravdu, ovsem realita je takova, ze v tretim kvartale uteklo od UPC 2800 telefonni zakazniku.

Pevna linka je dobra i v tom, ze se lide dovolaji i k vam za rozumnou cenu, coz ovsem rada uzivatelu neuvedomuje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Zase dostaneš ne 100 minut na pevnou, ale 150.

...Mobil je pěkná věc, ... máš nějaký neveřejný tarif s cenou kolem 1-2Kč/min...

 

Promiň, těch 150 minut jsem si nevšiml, protože to je jen u tarifu na "Volám pevná". Já jsem počítal těch 100 minut z tarifu "Telefon 100".

V těch 50 minutách navíc stejně tarifikace 60:30 tolik výhodnější o proti tarifikaci 60:60 neudělá.

 

Ano, používám dvě čísla. První soukromé, kde všem se kterými potřebuji komunikovat (myslím tím hlavně velkou rodinu) volám za halíř a nečerpám volné minuty.

Na ostatní soukromá čísla mi zbývá dostatek volných minut. V ceně paušálu to vychází jedna minuta na 1,51 s novou DPH.

K tomu mám služební mobil, kde "nesmím" provolat víc než 1500,- měsíčně. Zatím se mi to nikdy nepovedlo.

Pevna linka je dobra i v tom, ze se lide dovolaji i k vam za rozumnou cenu, ...

Ano, moje maminka mi ráda volá zadarmo o víkendu, protože mi volá z O2 na "UPC pevnou".

Potom ještě cca 5 známých zná mé číslo u UPC a to jen proto, že já znám jejich u UPC. :)

Kdyby to nešlo, tak se nic neděje, těch 5 mi zavolá z mobilu za halíř.

protože nutnost dobít kredit každé 3 měsíce za min. 200Kč z toho činí v podstatě tarif 67,-Kč/měsíc s 27 volnými minutami

každejch 6 měsíců snad, ne? :o

ale pořád je to výhodný jenom pro toho, kdo si těch 200 rozloží přesně mezi těch 6 měsíců a nevyplácá to dřív...

blesk je ale celkově na prd, protože má jenom 100MB internet :?

ale i tak, každá konkurence se hodí...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Ja bych si pockal na oficialni cenik a nastaveni sluzby, do te doby muzeme jen spekulovat,

ale i to mozna pomuze aby si v UPC uvedomili, ze za takovych podminek budou zakazniky tezko shanet a jeste ty parametry nakonec prehodnoti.

 

Tak a je to tady.

Už vím, proč umožnili volání na Skype. Protože nejen, že je s novými tarify zpoplatněno volání v síti UPC, ale i samo volání na Klientské centrum!

 

A opět neumí opravit celý web, takže na jedné stránce je jako nejlevnější označen tarif Kredit 50, tak hned kousek pod tím je to Telefon 30!

 

A web je opět plný protichůdných informací. Zde je například volání na Klientské centrum stále zdarma!

 

Jdu se ještě podívat do "oficiálního" ceníku. :)

Tak tam není zmínka, resp. jsem ji nenašel ani u starých ani u nových tarifů.

Guest ski1961

No, je to tedy síla. UPC jen tak dál. Jestli tohle má být opatření proti odchodu zákazníků, kteří mají hlasové tarify ( ve 3. čtvrtletí loňského roku odešlo 2800 zákazníků z hlasovým tarifem), tak zřejmě chtějí, aby lidé odešli všichni. JInak si to vysvětlit nedovedu.

Abych měl zpoplatněno i volání na klientské centrum, kde si při nejnižším tarifu zlikviduju volné minuty třeba jen jedním hovorem na klienstské centrum ( minulý týden jsem volal a čekal jsem 25 min na spojení) a poté platil skoro 3,- Kč/min, tak to nemá obdoby.

 

BRAVO UPC, od vás se už nic dobrého čekat nedá !!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...