Přejít na obsah

Dotaz na postup - vyhnutí se poplatků při změně služeb


Návštěvník Altex

Doporučené příspěvky

Návštěvník Kulombo
Pokud je tedy jak píšte možný přeprodej, tak tohoto bych se obával

 

Není důvod se obávat, každé zařízení má jedinečné sériové číslo a MAC adresu, pomocí nich si můžeš na UPC kdykoliv ověřit, jestli je modem odprodaný nebo ukradený :wink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Altex

Tak úspěch. Tarif FIBER 60 , na 1 rok cena 562 CZK s odkupem modemu, není nutné měnit smlouvu. Z mé strany spokojenost.

 

Postup byl

 

1. telefon - dotaz na vyúčtování a dotaz na poplatky

2. telefon - dotaz na změnu smlouvy a na závěr že teda chcete zrušit smlouvu, protože v tomto kroku nenabízejí slevy -> předají záležitost na reklamační oddělení

3. telefon - paní zavolala, na všem sme se domluvili. Sleva na 1 rok. Podle toho jak jednala, tak u každé smlouvy mají podle stávajících produktů tabulkově systém ke spočítání ceny.

 

Objednávka modemu online a navýšení rychlosti proběhne po dodání modemu technikem - technik si vezme původní zařízení, není nutnost nějak řešit vrácení poštou.

 

Samé dobré zprávy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...