Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ne, klidně koupím router nový, ale jak zjistím, když se připojím kabelem přímo k modemu, že ten problém stále je/nebo není, když nebudu mít ten log a výpadky jsou v řádu sekund?

IP lokátor je ten web, to vím, ale proč je v dhcp client v kotaktu s touhle privátní IP? "Receive Offer from 10.137.64.1" Nemůže být modem/router napaden nějakým virem?

Odesláno

reseni je http://www.pc-help.cz/ tam vloz log dle jejich navodu a oni ti pocitac zkontroluji az budes mit vse v poradku stav se znovu sem na pokec

Upraveno uživatelem frelo

Odesláno

Tipnul bych to na interní adresu pro komunikaci modemu a CMTS

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Dík, takže myslíš, že problém je tedy v modemu? Je nějaká reálná šance, že mi modem vymění zdarma (mám ho v pronájmu) a jak argumentovat?

Odesláno

Zkus se jeste poptat zde: http://pc.poradna.net/

Jinak jak pise Standa, kazdy kabelovy modem ma svoji IP adresu (interni, v rozsahu 10.xxxx) da se zjistit kdyz ji pingnes, je tam odezva okolo 1ms, ale fakt netusim proc by se mela plest do routeru, tuhle IP adresu vyuziva CMTS ke komunikaci s modemem.

Kazdopadne zkus chvily fungovat bez routeru at je jistota kde je problem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Pises, ze se prerusi stahovani. Tak muzes prece jednoduse zjistit, jestli pripojeni pc primo na modem.pomohlo.

Odesláno

Přesně tak, propojit z modemu přímo do PC a několik dní sledovat, jestli budou příznaky stejné jako při dříve vloženém Belkinu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.