Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Prosím o radu, pořídil jsem si novou tv, ale spárovalo se mi na ní s CI kartou od upc jen asi 20 programů v analogu a 20 v DTV + 6 rozhlasových stanic a dál ani ťuk. Nevíte někdo jak postupovat, abych měl všechny programy co mám mít?

Odesláno

A kolik máš celkem naladěných programů?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Teď nevím kde máš na mysli, na druhý Tv, která je připojená přes HD_PVR Box jich mám cca 110.

Ale na té nové TV přes kartu jich mám prostě jenom cca 20.

Odesláno

Podle počtu naladěných programů soudím, že jsi ladil pouze analog a DVB-T. V tv je mj. patrně volba ANTENA (DVB-T) - KABEL (DVB-C). Při ladění DVB-C musíš navolit KABEL...

Ještě doplním, počet naladěných programů v žádném případě nezávisí na použití CA modulu. V síti UPC jsou vysílány jak programy v kabelovém systému DVB-C (115), tak i v pozemním (terestrickém) systému DVB-T (19), viz ANTENA - Kabel...

Odesláno

Je tam jak anténa, tak kabel, tak satelit (který nemám). Zkusím ještě jednou naladit ten kabel. Ale je to divný, z těch programů co mi to naladilo, tak mi přišly, že jsou kabelový - např. Cinemax, HBO, HBO 2...

Odesláno

Hmm, Cineax, HBO jsou skutečně jen v DVB-C. V každém případě, použití CAM nemá žádný vliv na ladění kanálů, spíše bude problém v signálu. Zkontroluj cestu signálu, kabeláž, rozbočovač a pod., což bývá nejčastější příčina problémů.

Odesláno

Nekdy je nejlepsi dat rychle ladeni...

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Jj, tak jsem to odhalil, měl jsem tam ruční ladění a jen 2 mulitplexy ze 17 :)

A pak jsem celý večer přehazoval kanály, aby to dávalo aspoň trochu smysl.

Ještě bych potřeboval pořešit připojení TV k netu, nějak odmítá vidět můj modem, asi má moc slabej signál nebo nevim, mám to přes wifi, abych mohl s NB být kdekoliv v bytě, ale ta TV se nějak nechytá. Je podmínkou, aby byl ten NB zapnutý nebo ne? Nebo by pomohlo vést ještě nějaký druhý kabel z upc zásuvky do TV??

Odesláno

NTB byt zapnuty samozrejme nemusi,

pokud je to mozne, tak je vzdy lepsi natahnout kabel, rychlost na bezdratu muze kolisat, nebo vypadavat, u kabelu nic takoveho nehrozi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

A musí ten kabel být přímo z toho modemu nebo může vést z UPC zásuvky co mám v pokoji, kde je i tv? Modem je jinde...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.