Přejít na obsah

Nefunkcny obraz Markiza HD cez CAM


Návštěvník black13

Doporučené příspěvky

Návštěvník black13

Evidujete niekto vypadok obrazu - hlaska nie je obraz (zvuk ide) pri Markize HD, prijem cez CAM, tv Panasonic G-20? Nefunguje mi to asi od dnes a problem iba na tejto stanici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Potvrdzujem. Mám ten istý typ TV. Markíza údajne menila vo štvrtok multiplexor. Všetky typy STB aj ostatné značky televízorov fungujú. Je to rekcia určitej rady Panasonicov pri descripcii signálu na niečo, čo ale ostatné zariadenia spracujú. Takže je to medzi Markízou a Panasonicom. UPC prenáša signál v nezmenenej podobe. CAM na to nemá vplyv, lebo program nie je cryptovaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Mám ten istý problém cca od minulého týždňa, P42GW30E, panasonic - korešpondencia cez nejakú slečnu na recepcii - odporučenie mám nanovo spustiť ladenie dvb-c tuneru, čo sa mi moc teda nechce :(, markíza sa tvari čudne, ako keby niečo posrali ale nevedia čo, vraj to posunú technikom, ktorí na tom pracujú, UPC tvrdí, že oni žiadne parametre signálu nemenili......výsledok vyzerá to tak, že do vysielania ide nejaký formát obrazu, čo panasonic nevie dekódovať :( no pánboh pomáhaj ak je to tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Opraviť to musí Markíza, vedia o tom, ale za dva dni príčinu nenašli. Vie o tom Panasonic? Každý nahlási poruchu dodávateľovi signálu UPC,ktoré s tým nić nespraví. Treba nahlásiť poruchu aj na Zákaznícku linku Panasonic, nech sa s tým tiež zaoberajú, že ich televízory nespracujú signál, ktorý všetky ostatné značky televízorov a STB spracujú. Otázne je, či je ten signál korektný.

Čím viac nás bude, tým to bude mať väčšiu váhu.

 

LINKA ZÁKAZNÍCKEJ PODPORY

Máte dotaz k výrobku Panasonic alebo potrebujete poradiť?

Zavolajte nám na našu infolinku a my Vám radi pomôžeme.

tel.: +421 2 206 22 911

Callcentrum:

Po - Pi: 9:00-17:00

Pre písomné spojenie môžte využiť e-mail: panasonic.bratislava@eu.panasonic.com

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Panasonic o tom vie, už tretí deň na tú tému komunikujeme cez zákaznícku linku, čo je vždy len sprostredkovaná komunikácia a nie priamo s technickým oddelením. Výsledok zatiaľ žiadny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

posledná odpoveď z Panasonicu -

"d’akujeme, že ste kontaktovali linku zákazníckej podpory spoločnosti Panasonic. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť. Na riešení problému sa už pracuje. S najväčšou pravdepodobnosťou ide o chybu zo strany Markízy. O konečnom riešení Vás informujeme."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...