Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Evidujete niekto vypadok obrazu - hlaska nie je obraz (zvuk ide) pri Markize HD, prijem cez CAM, tv Panasonic G-20? Nefunguje mi to asi od dnes a problem iba na tejto stanici.

Odesláno

Potvrdzujem. Mám ten istý typ TV. Markíza údajne menila vo štvrtok multiplexor. Všetky typy STB aj ostatné značky televízorov fungujú. Je to rekcia určitej rady Panasonicov pri descripcii signálu na niečo, čo ale ostatné zariadenia spracujú. Takže je to medzi Markízou a Panasonicom. UPC prenáša signál v nezmenenej podobe. CAM na to nemá vplyv, lebo program nie je cryptovaný.

Odesláno

da sa to nejako preladit (mam ten isty problem na Panasonic X10)

Odesláno

potvrdzujem. Markiza HD zvuk ide, obraz nie. Televizor hlasi "no video". Televizor Panasonic TX-P42G20E

Odesláno

Doporucoval bych se obratit primo na Panasonic, melo by byt v jejich zajmu tento problem vyresit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mám ten istý problém cca od minulého týždňa, P42GW30E, panasonic - korešpondencia cez nejakú slečnu na recepcii - odporučenie mám nanovo spustiť ladenie dvb-c tuneru, čo sa mi moc teda nechce :(, markíza sa tvari čudne, ako keby niečo posrali ale nevedia čo, vraj to posunú technikom, ktorí na tom pracujú, UPC tvrdí, že oni žiadne parametre signálu nemenili......výsledok vyzerá to tak, že do vysielania ide nejaký formát obrazu, čo panasonic nevie dekódovať :( no pánboh pomáhaj ak je to tak

Odesláno

Znovuspustenie instalacie problem nevyriesi. :(

Odesláno

Opraviť to musí Markíza, vedia o tom, ale za dva dni príčinu nenašli. Vie o tom Panasonic? Každý nahlási poruchu dodávateľovi signálu UPC,ktoré s tým nić nespraví. Treba nahlásiť poruchu aj na Zákaznícku linku Panasonic, nech sa s tým tiež zaoberajú, že ich televízory nespracujú signál, ktorý všetky ostatné značky televízorov a STB spracujú. Otázne je, či je ten signál korektný.

Čím viac nás bude, tým to bude mať väčšiu váhu.

 

LINKA ZÁKAZNÍCKEJ PODPORY

Máte dotaz k výrobku Panasonic alebo potrebujete poradiť?

Zavolajte nám na našu infolinku a my Vám radi pomôžeme.

tel.: +421 2 206 22 911

Callcentrum:

Po - Pi: 9:00-17:00

Pre písomné spojenie môžte využiť e-mail: panasonic.bratislava@eu.panasonic.com

Odesláno

Panasonic o tom vie, už tretí deň na tú tému komunikujeme cez zákaznícku linku, čo je vždy len sprostredkovaná komunikácia a nie priamo s technickým oddelením. Výsledok zatiaľ žiadny.

Odesláno

posledná odpoveď z Panasonicu -

"d’akujeme, že ste kontaktovali linku zákazníckej podpory spoločnosti Panasonic. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť. Na riešení problému sa už pracuje. S najväčšou pravdepodobnosťou ide o chybu zo strany Markízy. O konečnom riešení Vás informujeme."

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community