Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravim,

 

od doby co mam novy modem Cisco EPC3925 mam s internetem jen a jen problemy. Nekolik se jich uz vyresilo, jeden porad pretrvava (mam od UPC uz asi 6ty modem, protoze sem tam pokazde volal...ale s timto problemem uz nejak nevim co dal delat tak se zkusim obratit sem)

 

Aktualne se jedna o nasledujici problem. Nekolikrat denne ( cca kazde 2 hodiny - intervaly se lisy, nekdy cely den v poradku (mozna si toho nevsimnu), nekdy opakovane behem jedne hodiny )) mi vyskoci velka latence ( cca 1000 ms + ). Stava se tak bez vazby na mou cinnost a netusim cim by to mohlo byt ( upc samozrejme taktez ne), vzhledem k faktu, ze je to jev znacne nahodily, tak mi do telefonu porad tvrdi, ze je vsechno v poradku. Uprime receno, kdybych vedel jake starosti budu mit jeste cely rok po vymene modemu, zustanu na starych 25mb a stabilnim pripojeni.

 

Prikladam rovnou screen signalu z modemu:

 

rnE98.png

 

a tracert posledniho vyskytu problemu:

 

wwTth.png

 

a jeste normalni chod:

 

C52cM.png

 

edit: jeste bych doplnil, ze problem na 99% neni u me v PC - jednou jsem na infolinku volal v dobe, kdy byl problem "aktivni" a operator mi nerozumel ani slovo a po nejake dobe se hovor uplne prerusil. (telefon UPC)

Odesláno

Dobrý den,

zavolejte na UPC a nechte si objednat technika na proměření chybovosti. A ať se kouknou na Vaší chybovost do minulosti když se jim nebude chtít ho objednat :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jestli technici pri navsteve jen meni modemy, tak se ani nedivim ze problem stale pretrvava :-/

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

U mne to same, lokalita ZLin . Ale je to castejsi, nekolikrat za minutu. Stava se to v poslednich 14 dnech nepravidelne, hlavne vecer. Uz mne serou, jdu k netboxu :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.