Jump to content

Featured Replies

Posted

Zdravím!

Chtěl jsem se registrovat do Moje UPC (jsem po dvou letech znovu zákazníkem UPC). Po zadání údajů na mě ale vyskočí tahle hláška. Údaje zadány správně, vyzkoušeno ze dvou PC a z telefonu, na UPC síti i na mobilních datech. Pokaždé stejné.

Setkal se někdo s podobným problémem?

Díky

 

mojeupc.PNG

Ano, měl jsem email na smlouvě stejný jako na předchozí smlouvě. Stačilo napsat na FB UPC, ze staré smlouvy smazali email a pak už registrace šla.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Nabízí se otázka, proč je nutné žádat o výmaz emailu u smlouvy několik let ukončené, proč už ty údaje nejsou dávno vymazané.

  • Basic, Super
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno

Je možné, že podle nějakého zákona je nutno uchovávat údaje např. 10 let jako třeba u bank.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
  • 1 month later...

Mam problém s přihlášením do moje upc..... 

@Ivan820: Teď jsem se normálně přihlásil.

  • Basic, Super
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
  • Slamb changed the title to Nemožnost registrace do zákaznické administrace

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community