Posted February 10, 20205 yr Zdravím. Již čtvrtým dnem mi doma nefunguje internet. Zkoušel jsem modem restartovat i dát do původního nastavení. Bez výsledku. Dole bliká zelená kontrolka a nahoře svítí zelená kontrolka (taková ta, co ukazuje např na mobilu sílu signálu). Už si s tím nevím rady. Prosím o radu nebo to půjde z baráku, křáp...
February 10, 20205 yr Jestli fungute TV, tak může být vadný třeba zdroj od modemu. Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
February 10, 20205 yr Podívat se v my.upc.cz, jestli je modem vidět nebo ne. Pokud ne, pak volat na zákaznickou linku. Pokud ano, pak překontrolovat koncové zařízení (PC, NB - vše samozřejmě propojeno kabelem). - - - - -
February 11, 20205 yr Nepíšete ani jaký modem máte, žádné bližší info. To se pak těžko takhle na dálku radí. Každopádně modem není online, jakmile po restartu nenajede, vždy rovnou volejte na UPC a nečekejte několik dní. Technická podpora UPC funguje non-stop, takže byste se měl dovolat prakticky kdykoliv. Termíny na SC když zavoláte cca do 18h mívá UPC na následující pracovní den, čili když si dnes zavoláte, budete mít zítra technika. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.