Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zluta kontrolka znamena asi ze to jede kilo a ne mega...

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

Mám UPC Fiber 30 a stejnej TP Link jako kolega, XP, ale já se nedostanu ani na router, resp. po připojení TP Linku mám omezené nebo žádné připojení k netu. Pokud z Cisca vedu kabel do jednoho z LAN portů a z jinýho LAN portu do PC, tak net jde v pohodě. Jakmile dám z modemu kabel do WAN a z LAN do PC jsu v háji a ať tu čtu fórum jak chci, tak se s tím nehnu. Podotýkám, že TP Link jsem resetoval.

Odesláno

A kabelovy modem jsi resetoval :?:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Spíš resetovat router a následně ho nastavit.

Odesláno

Proboha, ten grafoman vševěd už píše cancy do všeho.

Odesláno
Mám UPC Fiber 30 a stejnej TP Link jako kolega, XP, ale já se nedostanu ani na router, resp. po připojení TP Linku mám omezené nebo žádné připojení k netu. Pokud z Cisca vedu kabel do jednoho z LAN portů a z jinýho LAN portu do PC, tak net jde v pohodě. Jakmile dám z modemu kabel do WAN a z LAN do PC jsu v háji a ať tu čtu fórum jak chci, tak se s tím nehnu. Podotýkám, že TP Link jsem resetoval.

Jak psal elnc, resetni router a musíš se dostat na jeho přihlašovací adresu. Možná budeš muset změnit nastavení svýho síťovýho adaptéru, aby byl ve stejným rozsahu IP jako router.

 

P.S. Admine, to fakt nemůžeš něco udělat s těma primitivama, kteří tady jenom urážejí všechny ostatní a sami ničím nepomůžou? :-(

Odesláno

Resetoval jsem obojí, ale na IP routeru se nedostanu. Zkoušel jsem i vypnout firewall jestli to náhodou nedělá čurbes a bez výsledku. Když ve windows dám opravit síť, tak to vyhodí, že nelze obnovit IP adresu. No nevím, tady asi mé IT dovednosti končí.

Odesláno

Musíš být ve stejné síti, v jaké je router, tj. pokud je např. router s přihlašovací IP 192.168.2.1 (zjistíš z manuálu), tak si svoje síťové připojení u adaptéru musíš nastavit v odpovídajícím rozsahu, tedy:

 

selnhd.jpg

 

Pak se do routeru musíš dostat.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.