Jump to content

Featured Replies

Posted

Před Vanoci mi přestal fungovat zvuk na programech Prima. Na navrh technické podpory byl objednán servis. Termin byl objednán 3x a 3x zrušen. Údajně z důvodu problému, ze se nepropisuje objednávka servisu vinou chyby, za kterou muže korporát. Byla mi nabídnuta kompenzace, se kterou jsem souhlasil a kterou prý se mnou dojedna reklamacni oddělení. Ozvalo se mi pouze retencni oddělení s tím, ze souhlasí s výpovědi služeb... Následně mi přišla sms, ze se se mi ozve reklamacni oddělení a to v nejkratší době. Uplynul týden bez reakce a přestal mi fungovat internet. Odpověď technické podpory - nutný zásah technika, kterého nelze objednat...Začarovaný kruh. Mohu pochopit chyby, ne už absolutní nekomunikaci kompetentních osob. Jsem nucen se obrátit na vedení Vodafone.

  • Slamb changed the title to Nefunkční klientský servis + výpadek služeb

Vy jste dal výpověď služeb ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Můžu poprosit o více informací do soukromé zprávy? Ideálně i s číslem smlouvy. Děkuji

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community