Odesláno 30. ledna 2020 5 let Před Vanoci mi přestal fungovat zvuk na programech Prima. Na navrh technické podpory byl objednán servis. Termin byl objednán 3x a 3x zrušen. Údajně z důvodu problému, ze se nepropisuje objednávka servisu vinou chyby, za kterou muže korporát. Byla mi nabídnuta kompenzace, se kterou jsem souhlasil a kterou prý se mnou dojedna reklamacni oddělení. Ozvalo se mi pouze retencni oddělení s tím, ze souhlasí s výpovědi služeb... Následně mi přišla sms, ze se se mi ozve reklamacni oddělení a to v nejkratší době. Uplynul týden bez reakce a přestal mi fungovat internet. Odpověď technické podpory - nutný zásah technika, kterého nelze objednat...Začarovaný kruh. Mohu pochopit chyby, ne už absolutní nekomunikaci kompetentních osob. Jsem nucen se obrátit na vedení Vodafone.
Odesláno 30. ledna 2020 5 let Vy jste dal výpověď služeb ? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 31. ledna 2020 5 let Můžu poprosit o více informací do soukromé zprávy? Ideálně i s číslem smlouvy. Děkuji Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.