Přejít na obsah

Výpadek


Návštěvník mrbalor

Doporučené příspěvky

Návštěvník mrbalor

Poslední 3 dny mi jde internet od UPC opravdu mizerně - dejvice - N.A Někrasova. Mám 120MB Fiber a internet mi jede 9-30MB max ping mi lítá až na 300ms a když použiji nástroje pro měření internetu tak mám dokonce packet loss 3-7% !!! Dnes ráno jsem volal technikovi asi 5 min po tom co jsem to změřil a ten mi tvrdil, že se dívá na moji přípojku, ale je vše v pořádku a tak jak má být?? zkoušel jsem vyměnit modem či se připojit přímo na modem od UPC a stejný výsledek... Abych vyloučil chybu v PC tak jsem si připojil bezdrátový internet Ufon a i ten má lepší odezvu a žádný packet loss !!! Tak mi řekněte přoč mi technik lže že je vše ok když není??!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Prosím jsou uvedené hodnoty v normě .Připojení 60 mb ale dosahuje pouze 48 mb .Podle Upc všechno v pořádku .

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Cisco EPC3925

Cisco

1.0

 

e4:48:c7:86:47:d4

2.3.0_R1

epc3925-ESIP-12-v302r125533-120315c_upc

epc3925-ESIP-12-v302r125533-120315c_upc.bin

2012+3+15+0+11+37+15

 

Enable

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

1 -5.3 38.4

2 -5.5 38.2

3 -5.3 38.4

4 -5.2 38.2

5 0.0 0.0

6 0.0 0.0

7 0.0 0.0

8 0.0 0.0

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

1 32.9

2 34.7

3 0.0

4 0.0

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

no vypadky jsou ted caste ...dela me to uz 2 nesice a to jsem uplne na jinem konci republiky dela to vsem ...proto s upc koncim ...hlavne ze za chvili bude jejich interned drahy ...a tzv rychle vypadavajici

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník