Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Poslední 3 dny mi jde internet od UPC opravdu mizerně - dejvice - N.A Někrasova. Mám 120MB Fiber a internet mi jede 9-30MB max ping mi lítá až na 300ms a když použiji nástroje pro měření internetu tak mám dokonce packet loss 3-7% !!! Dnes ráno jsem volal technikovi asi 5 min po tom co jsem to změřil a ten mi tvrdil, že se dívá na moji přípojku, ale je vše v pořádku a tak jak má být?? zkoušel jsem vyměnit modem či se připojit přímo na modem od UPC a stejný výsledek... Abych vyloučil chybu v PC tak jsem si připojil bezdrátový internet Ufon a i ten má lepší odezvu a žádný packet loss !!! Tak mi řekněte přoč mi technik lže že je vše ok když není??!!!

Odesláno

Packet loss 3-7% je vcelku zanedbatelný. Ping kam konkrétně (ano ten je vysoký)? A rychlost 9-30Mb také není OK. Kde jste prováděl měření? Mohl by jste dodat hodnoty z modemu? Je to na "stránce" http://192.168.100.1

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Prosím jsou uvedené hodnoty v normě .Připojení 60 mb ale dosahuje pouze 48 mb .Podle Upc všechno v pořádku .

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Cisco EPC3925

Cisco

1.0

 

e4:48:c7:86:47:d4

2.3.0_R1

epc3925-ESIP-12-v302r125533-120315c_upc

epc3925-ESIP-12-v302r125533-120315c_upc.bin

2012+3+15+0+11+37+15

 

Enable

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

1 -5.3 38.4

2 -5.5 38.2

3 -5.3 38.4

4 -5.2 38.2

5 0.0 0.0

6 0.0 0.0

7 0.0 0.0

8 0.0 0.0

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

1 32.9

2 34.7

3 0.0

4 0.0

Odesláno

Paket loss by pokud mozno nemel byt zadny, ale je otazka jak to meris, pokud nekde na internetovem meraku, tak ta bych se moc nespolehal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

no vypadky jsou ted caste ...dela me to uz 2 nesice a to jsem uplne na jinem konci republiky dela to vsem ...proto s upc koncim ...hlavne ze za chvili bude jejich interned drahy ...a tzv rychle vypadavajici

Odesláno

To rozhodne neni pravda, pokud mas problemy s internetem, tak je potreba to resit a ne hned davat vypoved.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
no vypadky jsou ted caste ...dela me to uz 2 nesice a to jsem uplne na jinem konci republiky dela to vsem ...proto s upc koncim ...hlavne ze za chvili bude jejich interned drahy ...a tzv rychle vypadavajici

Mluv jenom sám za sebe, já mám UPC 11 let a za celou dobu cca 4 výpadky, v poslední době žádný (vyjma problémů s DNS, což si ale lze v pohodě opravit). Chtěl bych vidět jinýho providera, u kterýho se dá říct v připojení domácností totéž.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.