Jump to content

Featured Replies

Posted

Už asi rok mám problém s UPC telefonem. Tak 50:50 se objevuje problém, že akceptuju hovor a ten se nespojí. Je to hluché. Pak se na přístroji napíše "Prověř tel. linku" a po pár sekundách se to zase "napojí" na aktuální čas. V té chvíli občas vypadne i internet. Setkal se někdo s něčím podobným?

Kontaktujte technickou podporu spol. UPC. :) tady Vám s tímto nikdo moc nepomůže.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

-- problém odezněl --

Edited by Guest

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
  • 3 months later...

Mi pomohlo vypnout vše i baterky z telefonu vytáhnout. Po 5 minutách to nahodit a problém se zatím znovu neobjevil.

  • 2 years later...

Udělal jsem to taky tak, odpojení, baterie atd. a vše funguje ( zatím)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community