Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

chytrý to moc neni, už kdysi se to předělávalo do původního stavu, protože to zdražovalo instalaci v porovnání s konkurencí - v ceníku byla taky nějaká pořádná palba za instalaci, ale reálně to bylo za korunu... v upc se nějakej *** nudí, tak vymejšlí kraviny :?

tady je papírový porovnání oproti původní nabídce...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Ono je potreba se na to divat tak, ze nabidka Starter za 150 + balicek zdarma byla jen docasna akce,

protoze puvodni cena nabidky Starter byla prave tech 300 Kc a to jeste bez balicku navic,

nyni je nabidka Klasik vlastne Starter+balicek News a pokud mate televizor s modulem a neporebujete STB od UPC, tak je to za cenu 250,- Kc.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

Vážení, také se zdražil poplatek za snížení služby a to na 300,-Kč. Takže mě donutili k tomu,že jsem poddal výpověď ze smlouvy a manželka se nahlásila jako nový zákazník. A teď mi sdělili,že na výpovědi nesouhlasí sklon podpisu a proto výpověď neakceptují.Myslím,že nemají žádného grafologa a ani nejsou bankovní sektror,takže si se zákazníky pohrávají. Pozor na to.

Odesláno

Blbe se zeptam, ale oni snad maji nejaky podpisovy vzor..?

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

předpokládám, že smlouvu kdysi někdo podepsal a ten někdo stejnym podpisem podepsal dopis s výpovědí a teď zřejmě někomu nepřijde úplně identickej :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
Vážení, také se zdražil poplatek za snížení služby a to na 300,-Kč. Takže mě donutili k tomu,že jsem poddal výpověď ze smlouvy a manželka se nahlásila jako nový zákazník. A teď mi sdělili,že na výpovědi nesouhlasí sklon podpisu a proto výpověď neakceptují.Myslím,že nemají žádného grafologa a ani nejsou bankovní sektror,takže si se zákazníky pohrávají. Pozor na to.

Nemáš škudlit a naopak máš zajít k notáři a nechat podpis ověřit.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.