Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdarec, mám takový problém, když chci něco stáhnout ze stránek na internetu, z normálního webu, tak to třeba z 600mb stahne 30mb a pak vidím jak jenom klesá rychlost pomalu až stahování přestane úplně. Zkusil sem to na několika pc a různé prohlížšče, všude stejné. Zkusil sem být i přímo připojený bez routeru a dělá to to samé. Je to chyba v modemu? Stalo se to někomu z vás? Je to celkem otravné, když si chci něco stáhnout a trvá mi to půl dne, než se mi podaří to vychytat tak, aby se to neseklo:-/

 

Díky

Odesláno

no prave dela to i u toho:-/ je jedno z kama stahuju, jestli je to ulozto, nebo tahani nejakych programu z jinama, dycky se to sekne:-/ torrenty atd to jede. ale jeden vetsi celek to je spatne. asi nezbude nez kontaktovat tu jejich podporu. co uz no. diky za pomoc

  • po měsících...
Odesláno

Pro Lokiji mám stejný problém,prosím Tě jak jsi to vyřešil díky.MARIK

  • po měsíci...
Odesláno

Zdravím,

mám stejný problém, vyřešil to někdo z vás?

Díky

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Ahoj, vzhledem k tomu, že mám stejný problém (viz můj příspěvek o Samsung TV o dvě témata výš) a zde nám asi nikdo z UPC neodpoví, zavolám tam a zjistím, čím to je. Chtěl bych se jen zeptat na pár otázek:

- máte modem (já mám cisco 3925

- rychlost internetu (mě to např. začalo zlobit až od přechodu na vyšší rychlost - paradoxně od té doby, co mám vyšší rychlost ,jde internet hůř)

- máte do modemu zapojený upc tel? (třeba by to mohlo mít vliv)?

 

Bydlíště - místo provozování - na to zřejmě vliv nemám - koukám Brno, Karviná, já Praha...

 

Díky!

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Takže to nikdo řešit nechce...? Nebo jste to už nějak vyřešili?

Opravdu užitečné fórum. :-)

 

Co se týče mého problému, tak zde byl technik, který pouze zvýšil signál (venku na domě). Nenastala žádná změna. Budu to tedy řešit dál.

Pokud to i nadále chce někdo řešit nebo má zájem se dozvědět, jak (pokud) problém bude vyřešen u mě, dejte vědět.

Díky

Odesláno
Jestli mohu poradit, tak zatím nejuniverzálnějším řešením je v routerech od Cisca úplně vypnout Firewall (včetně všeho doplňkového u něj). U mě sedí přesně vše co popisujete, pral jsem se s tím sám, volal na UPC (oni chybu nevidí) a pak jsem si všiml, že Firewall v routeru rozpoznával (krom jiného) i vcelku běžnou komunikaci s DNS servery jako problémovou, a tak zastavoval provoz.

 

Odtud je tedy logické, že UPC chybu nevidí ani při delším monitorování - protože co router pustil, prošlo sítí UPC v pořádku, kdežto co zablokoval, to UPC vůbec neví.

 

Zkrátka zkuste v routeru vypnout firewall vč. ostatních jeho služeb a uvidíte.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Děkuju za radu.

Je to ale bezpečné?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.