Odesláno 12. března 2012 13 let To že je to zobrazené 2x může být tím, že kdo má doma dva STB (STB + modul) tak to v systému mají jako dvě nabídky za jednu cenu (prostě co zařízení to navedená služba). To mě taky napadlo, ale zdvojilo se mi to až nyní, po změně služeb. Předtím jsem měl SUPREME, taky se dvěma set-top boxy, ale bylo to tam uvedno jen jednou.
Odesláno 12. března 2012 13 let ale zdvojilo se mi to až nyní, po změně služeb To asi nebude ten důvod. To asi bude nějaká aktivita od UPC. Protože já mám Supreme někdy od poloviny minulého roku a zároveň od té doby i k Handanu dodán Kaon. Žádnou změnu jsem nikdy neprováděl. .... a tady jsme u dalšího problému s UPC. Absolutní NEINFORMOVANOST, absolutní ignorace zákazníků. Nikde totiž nikdo nenajdete informaci o skutečném důvodu (a nejen v tomto případě), proč k tomu došlo, zda to je tak, jak si zákazníci MYSLÍ, že by to mohlo být. Prostě zákazníku plať, a domýšlej si (asi formou rébusu, křížovky, ...) proč konáme tak, jak konáme. Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.