Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Autor

Menily se cisla smluv, tak mozna tam bude problem.

 

Jaku: ze je to rozslosenim je me samozrejme jasne, ja pouzivam 1024x768 a to menu nevidim.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

U mne ten požadavek na opětovnou registraci také stále visí. Jenže už jsem si zvykl na to, že programátor UPC stránek není příliš operativní, takže ho ignoruji a prostě se přihlásím uživ. jménem a heslem a dál už to funguje jak má.

  • po měsíci...
Odesláno

Já mám úplně stejnej problém, volala sem tam, stálo mě to 60 kč a stejně mě nepochopili.Jsem zoufalá! :(

Odesláno
  • Autor

Nevolejte, ale pište, je to zadarmo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

Obdržel jsem PIN kod k uživatelskému portálu Moje UPC, ale nelze do něj vstoupit. žádám nápravu a e-mail odpověď na el.adresu

f.roztocil@seznam.cz.Jde o smlouvu č.42438571. Váš dlouhodobý zatím spokojený zákazník

Odesláno

A co to zkusit u UPC, tady opravdu nejste na stránkách UPC :D

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

tak narazil jsem na zajimavou vec u UPC, a to ze uvadi nejspis nepravdivou adresu pro zasilani vypovedi, aby to trvalo dele

zasilate na UPC Česka republika, s.r.o.

P.O.Box 53

130 11 Praha 3 - Žižkov

 

ale konci nekde jinde...

 

informace sledovani zasilek:

Zásilka doslána poštou 130 00 - Praha 3 na jinou adresu.

ale posta to preposila na poštu 140 16 - Praha 416 - adresát má P.O.Box

 

takze o den pozdeji, pokud se netrefi na vikend... co je vede k uvadeni nepresne adresy?

 

no jestli to maji takto zarizeny i se zasilanim prislusenstvim... tak se nedivim ze klepe exekutor...

Odesláno

Stačí se podívat do Obchodního rejstříku, kde je sídlo společnosti uvedené.

Odesláno
tak narazil jsem na zajimavou vec u UPC, a to ze uvadi nejspis nepravdivou adresu pro zasilani vypovedi, aby to trvalo dele

zasilate na UPC Česka republika, s.r.o.

P.O.Box 53

130 11 Praha 3 - Žižkov

 

ale konci nekde jinde...

 

informace sledovani zasilek:

Zásilka doslána poštou 130 00 - Praha 3 na jinou adresu.

ale posta to preposila na poštu 140 16 - Praha 416 - adresát má P.O.Box

 

takze o den pozdeji, pokud se netrefi na vikend... co je vede k uvadeni nepresne adresy?

 

no jestli to maji takto zarizeny i se zasilanim prislusenstvim... tak se nedivim ze klepe exekutor...

U P.O. Boxu je tohle vcelku normální, že se z něj pošta přeposílá jinam. Na tohle je právě ta služba zřízena. Může se xkrát změnit sídlo, nebo vůbec nemusí být v Praze.

Na žižkově má UPC klientské centrum, počítám, že to bude chodit tam.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.