Jump to content

Featured Replies

Posted

Na modemu Cisco EPC3208 vidím ve statusu jen prvni kanaly. DS Channel 1 (10.4dBmV,43.7dB) a US Channel 1 (36.8 dBmV), u ostatních kanálů jsou nuly. V channel selection není vyplněn Upstream channel ID a jako startovni je tam 2 (ktery dle stavu nevidi). Je to nový modem, instalovali ho včera. Může tohle souviset s pomalejším zadáním MAC adresy nového modemu do systému UPC nebo je to něco jiného?

Nejsem si zcela jistý, ale já bych volal KC.

Modem po výměně nedostal správnou konfiguraci jak rychle má fungovat.

Modem zkouší stále dokola scanning. Na UPC jsem volal včera a dnes jim poslal i tyto informace přes kontaktní formulář. Šlo mi primárně o to, zda bych měl vidět více DS (předpokládám 8 ) a US (2) kanálů bez ohledu na registraci MAC adresy v centru nebo je nalezení těchto kanálů vázáno až na tu registraci.

Mám sice jiný modem, ale než proběhla "registrace" a "stažení konfigurace", tak jsem také viděl jen jeden kanál.

image.php?album_id=18&image_id=246&mode=thumbnail

Díky moc, budu tedy čekat a občas KC proprudím :)

Modem neprve hleda download kanal, az ho najde, tak si z nej stahne informaci kde najit upload kanal, po jeho naladeni se pak snazi zaregistrovat na server, pokus se mu to nepodari, tak po nejake dobe zacne ladit znovu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Neměl bych mu tedy na stránce Channels Selection nastavit Upstream Channel Setting na kanál 1 na místo současné dvojky? V DS i US mám po jednom kanále. Kanál dva zatím nemám, tak nevím, co to udělá.

Ne, v tom se nevrtej, on si to nastavi sam automaticky.

Signal bude OK, modem se proste nemuze zaregistrovat.

UPC v tom ma totalni bordel, v normalne by mel technik pri instalaci pockat az modem nabehne, jenze UPC ted pouziva nejaky novy dementni system, ktery ma problem s registracema, takze technik odjede a vy muzte jen jak trobka cekat jestli to nebehne nebo ne. :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

ok, díky :)

Registrace modemu na centrále byla v pořádku. Modem je na 99% také v pořádku. Problém je v rozvodní skříni dole v baráku.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community