Posted September 19, 201113 yr Od dnesniho odpoledne pry technici resi problem s kopirovanim objednavek do aktivaci. Proto muze trvat podstatne dele nez vam pusti sluzbu. Oprava bude pry v prubehu zitrka kdy budou aktivace opet do hodiny skakat. Zdroj: UPC tech. hotline
September 19, 201113 yr Od dnesniho odpoledne pry technici resi problem s kopirovanim objednavek do aktivaci. Proto muze trvat podstatne dele nez vam pusti sluzbu. Oprava bude pry v prubehu zitrka kdy budou aktivace opet do hodiny skakat. Zdroj: UPC tech. hotline To je nějaká blbost a nebo jsem to nepochopil Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
September 20, 201113 yr Nezaškodilo, kdybys to prostě popsal tak, aby tomu rozuměli i normální lidi a ne jen ty. Taky vím, že byl nějaký problém s aktivacemi modemů, hl. vyšší rychlosti, kdy to nějak haprovalo v jejich evidenčním systému (asi ten starý dobrý Kraken, co?). Sám na navýšení čekám už několik dnů...
September 20, 201113 yr Vysvetlil bych hned, ale pisu z mobilu a to na romany neni moc idealni. Pozdeji popisu...
September 20, 201113 yr tak uz vysvetluji kdyz se zada objednavka (telefonicky nebo proste jakkoliv) zada se do objednavkoveho systemu, nasledne se vytvori ticket pro firmu ktera se v dannem regionu stara o montaze a servis a ta si to odpracuje (vymena modemu atp.). Po montazi se technik logne do systemu pro partnery, zaregistruje instalovany modem dle objednavky a montaze a nasledne se ceka, nez tento system preda info do systemu ktery obstarava automaticke aktivace. Mno a tento prenos informaci pry od vcerejsiho odpoledne temer nefungoval. Tedy mohlo dojit k vyraznemu zpozdeni pri aktivaci novych ci predelanych linek. Tolik asi k informacim od technika UPC...
September 21, 201113 yr No oni jim to blbne trošku dýl. V pondělí (12.9) jsem telefonicky změnil službu na Kombi komfort+ ve středu (14.9) proběhla výměna modemu za nějaký Ubee či co...cca v 10hod, po mých urgencích modem na dálku zprovoznili cca 19hod.Rychlost 25Mb s tím že je chyba v systému. V pátek (23.9) najednou modem nešel připojit do sítě, kabely jsou ok, ale modem se rozbil, zítra se čeká na technika který provede výměnu modemu. Tomu říkám služby, hlavně jsem měl v plánu modem odkoupit,ale nevím nevím, když se za dva dny rozbije ....Dnes 21.9 jsem telefonicky objednával technika jsem se ptal jak jsem na tom s vyřízením té rychlosti, že mi šla jen 25Mb a dozvěděl jsem se následující že to ještě nebylo vyřešeno, tím pádem až zítra technik modem vymění, půjde zase 25Mb.... takže systémy asi blbnou trošku více
September 21, 201113 yr ok... shrneme to - modem zprovozneny po urgenci = spatne odvedena prace technika spolecnosti co zajistuje instalace a servis v tvem regionu - vymena modemu do dvou pracovnich dni v miste instalace u zakaznika zdarma = kde tohle clovek dostane??? - jedinou chybu UPC teda vydim v rychlosti... v tom maji trosku zmatek nic neni tak horke
September 21, 201113 yr ok... shrneme to - modem zprovozneny po urgenci = spatne odvedena prace technika spolecnosti co zajistuje instalace a servis v tvem regionu - vymena modemu do dvou pracovnich dni v miste instalace u zakaznika zdarma = kde tohle clovek dostane??? - jedinou chybu UPC teda vydim v rychlosti... v tom maji trosku zmatek nic neni tak horke ad modem zprovozneny po urgenci: To nemusí být vůbec chyba technika. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
September 21, 201113 yr - vymena modemu do dvou pracovnich dni v miste instalace u zakaznika zdarma = kde tohle clovek dostane??? to je běžná doba při objednávce přes obchodního zástupce, kterej hned od zákazníka technika objedná ve vyhovující čas... btw zrovna včera sem dvěma borcům nacpal basic, aby měli instalaci za korunu - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.