Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím všechny,

 

chci se podělit o aktuální zkušenost s UPC v Praze:

 

1. objednal jsem internet 25Mbit a měl mi volat operátor jestli si vezmu i televizi za 150kč. instalace domluvena za týden 11-13hod

 

2. za dva dny nikdo nevolal, tak volám já a operátorka na to "v současné chvíli nemůžeme do objednávek, nefunguje nám nový systém. O víkendu Vám potvrdíme přidání TV"

 

3. nikdo nevolal, tak v pondělí volám já a operátorka "teď už je pozdě, technik přinese jen modem a upřesňuji, že dorazí zítra 11-12h"

 

4. úterý 13h volá operátorka "tak už u Vás byl technik, tak domluvíme TV" ... TECHNIK U ME NEBYL!!! "aha, tak to nemůžeme nic domluvit - technika urguju - za pár minut bude u vás". Ve 14h jsem odjel do práce.... bez instalace....

 

5. úterý 10.5. 16h volá technik "v kolik vám řekli, že přijedu??? ahaaa, tak to spletli - jsem u vas pred barakem" ZAPOMEN!!! JSEM V PRACI! "dobrá budu u vás tedy až za hodinu" .... 16h: naninstalován modem ... INTERNET NEJDE ... "to je normální, registrace modemu trvá asi půl hodiny takže počkejte a já jedu..." Večer volám na UPC, proč to nejde??? "půjde Vám to až během 24h doběhne objednávka". :shock:

 

6. čtvrtek: volám na UPC, protože internet stále nejde... "restartujte modem..." JEŽIŠMARJA MODEM JE V PORÁDKU, VY JSTE MI NEZAREGISTROVALI MODEM!!! "já vás přepojím na technické oddělení..." Tam mi technik řekl, že mě a spoustu dalších lidí ještě automatický systém nezaregistroval a že do toho manuálně nemůžou... :grr:

 

7. neděle: opět volám na UPC, že to nejde, operátor slíbil, že mi během dvou hodin zavolá, ale že internet do večera půjde!!! Za 3 hodiny se omlouvá, že internet nepůjde dříve jak 18.5.!!! :shock:

 

8. přes formulář jsem podal výpověď, ale pořád nejde internet a ani se mi nikdo neozval!!!

 

Určitě máte někdo podobný problém... Jak by se dala tahle situace s UPC nejlépe vyřešit???

 

...teď jedu na sousedovo O2 přes wifi - tragédie :pozor

Odesláno

V první řadě jsi měl trvat na zprovoznění netu, klidně i na zařízení technika. A pokud by to nezprovoznil, tak bych ho i s celou výbavičkou vyprovodil rychle ze dveří.

 

Objednání služeb je pak lepší řešit s nějakým obchoďákem, on má taky zájem aby ti to chodilo.

Odesláno

Vim, že chvíli trvá zaregistrování modemu. technik nadiktoval MAC na centrálu a vše probíhalo standardně, neměl jsem nejmenší tušení, že maj novej systém a mohl by bejt problém... A objednávu jsem řešil na infolince...

 

Každopádně jak vyřešit stávající situaci, kdy nikdo nereaguje??!!??

Odesláno

Vůbec bych se nedivil kdyby ještě poslali fakturu za odebírané služby . :shock: .Je vidět že hold někdy humanoid s humanoidem nedomluví .

  • Basic
  • -
  • Základní, Family
  • Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465
  • Plzeň
Odesláno

Volal jsem tam už milionkrát... Nikdy nemluvím s nikým kompetentním! Jak tohle vyřešit???

Odesláno

Bohuzel, oni tam maji nejaky novy system se kterym jsou problemy a obcas registrace novych modemu trva velmi dlouho a to i nekolik dni, nejsi prvni kdo si zde stezuje.

Nezbyva nez pockat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ale 16 dní je už opravdu trochu moc !!! Vůbec netušim jak je mám nakopnout....

Odesláno

Zkus tam jeste jednou zavolat a se zeptat se jak to vlastne je,

oni to driv nebo pozdeji rozchodi a myslim ze nakonec budes se sluzbou spokojen, ale chapu ze je to o nervy a myslim ze na strane UPC z toho novyho systemu take nejsou zrovna nadseni.

 

Co se tyka odeslani vypovedi sluzeb, tak tady nikdy moc nespechaji s odpovedi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.