Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

 

mám problém, že mi na 2 STB nejede zvuk u programu CT1 a na 3 STB je vše v pořádku. Přelazení STB nepomohlo. Nevíte co s tím. Lokalita Frýdek-Místek

  • -
  • -
  • TV Komplet
  • CA modul, nepřehledný HD box
  • Frýdek
Odesláno

CT1 vysila take zvuk v AC3, takze zkontrolovat jestli neni nahodou prepnuto na tuto zvukovou stopu, popr. ji jeste vypnut v nastaveni pristroje.

Pokud to nepomuze tak prepnoutt STB do tovarniho nastaveni a vsechny kanaly naladit znovu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Potvrzuji totéž lokalita Děčín, přeladění STB nepomohlo, ani tovární nastavení, když si dám výběr zvukové stopy tak tam je jen CZE CZE a nic vic,

Odesláno

CT1 vysílá pouze jednu zvukovou stopu, patrně ode dneška. Bylo taky změněno ID audia a videa

Odesláno

UPC zase něco dělá, ale neví co. Možná je ode dneška jen jedna zvuková stopa, což pochybuju ale i u ostatních kanálu, kde je pouze jedna zvuková stopa, jde vybírat pravej nebo levej kanál, to CZE je vysvíceno asi šedivou barvou u ČT1 to není.

Odesláno

Tak ted na to koukam a take me na CT1 nejde zvuk, zvukova stopa je tam pouze jedna,

udelal jsem tedy reset do tovarniho nstaveni a kanaly naladil znovu a uz je OK.

 

Preladeni stavajicich kanalu nestaci, musi se nejprve udelat tovarni reset, nebo vsechny kanaly smazat a pak teprve ladit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mě to tovární nastavení nepomohlo :(

Odesláno

Zrejme zalezi na typu STB, kazdy se chova jinak,

na STB Kaon zadny vubec zadny problem nenastal a zvuk normalne jede, na Handan CV-6000 byl potreba reset a znovu naladeni. :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
UPC zase něco dělá, ale neví co.

Možná ví, ale nepoví... Další změna audio a video PID nastala nyní u Primy (u STB a tv asi bez problémů). Někdo se zřejmě učí a další změny budou následovat

Edit: Prima má zpět původní APID a VPID

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno
Zrejme zalezi na typu STB, kazdy se chova jinak,

na STB Kaon zadny vubec zadny problem nenastal a zvuk normalne jede, na Handan CV-6000 byl potreba reset a znovu naladeni. :roll:

 

Zajímavý, že Handan zvuk nahrává; když to přeladím ztratím navolené skupiny "Oblíbené"?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.