Jump to content

Featured Replies

Posted

Při spuštění přístroje to na mě chce zadat zámek splatnosti, nějaký čtyřmístný kód, neví někdo co tam mám zadat nebo jak se toho zbavím. Když dám Exit, zmizí to, ale otravuje to při každém zapnutí přístroje. A ještě se chci zeptat, je lepší přístroj nechávat běžet nebo vypínat ? Díky moc za odpověď. Honza.

Zadat "1234",už to tady bylo napsáno.

 

Ale se Splatností to nemá nic společného 8)

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Pristroj vypinej do stand-by nebo uplne, usetris tim na spotrebe el. proudu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Jestli se přístroj vypne úplně tak se může stát že se nenahrají naprogramované pořady :)

Jestli se přístroj vypne úplně tak se může stát že se nenahrají naprogramované pořady :)

naštěstí toto se mi nikdy nestalo...asi dobrý kus :wink:

Moc děkuju za "1234" a omlouvám se, že jsem to ve fóru nenašel. HH.

Jeste k tomu kodu. Me to taky otravovalo. Jen co technik, ktery to prinesl a nainstaloval odesel, restartoval jsem Kaona a Zadejte kod. Asi to potka hodne uzivatelu. Nebylo by od veci, kdyby technici dostali instrukce, ze maji kod lidem rict, nebo ho rovnou zadat.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community