Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

tak mobilních telefonů má každej doma habaděj, přehodí simku a měsíc to vydrží, ale upc modemů moc nebude :?

praxe ukáže 8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

od Slamb » pát, 21.12.2012, 07:23

tak mobilních telefonů má každej doma habaděj, přehodí simku a měsíc to vydrží, ale upc modemů moc nebude :?

praxe ukáže

 

Nic se přehazovat nemusí!!Při poslání telefonu do záruční opravy a když je to telefon od koupený operátora,tak po dobu opravy zapůjčují tel.přístroj-funguje to tak u T-mobile i O2-nevím jak ostatní operátoři,nemám s nimi osobní zkušenost.I garážníci nenechají zákazníka bez routru,když ho posílají do opravy-no spíš ho pošlou do sběrného dvora. :D

Odesláno

U prodeje zařízení se samozřejmě nejedná jenom o modem, ale i o set-top-box a CAM. A zapůjčení zařízení po dobu opravy (což je logická věc) je něco jiného, než výměna vadného kusu za nový.

Odesláno
presne tak pokud by me dnes donesl nekdo stary kram i 6 let stary tak si ho muze nabouchat do trenek ...rok stare zarizeni hodnotu ma ale ne pet a vice

kdyby UPC zrusilo nesmyslne pujcovne modemu ale nabizeli primo prodej mohli by si usetrit spoustu starosti jak to ma treba netbox a jini

nehlede nato ze treba jako u netboxu podminka 2 roky musis mit smlouvu protoze se v tom zarizeni zaplati jenze UPC uvazuje jinak a pak se divi ze zakaznici berou kramle

Ze svého okolí zrovna neznám nikoho (ani sebe ne), který by měl modem odkoupený. A taky proč? U pronájmu mám zajištěný de facto nonstop servis, zatímco u prodeje je klasická záruka - a taky lhůta 30 dní na opravu. Děkuji, nemám zájem! A Netbox má mimochodem UTP kabel až do PC, takže nevím co by dělali s nějakým modemem :D

 

Řešíte tady modem!STB,CAM a dokonce ani telefon od Upc-o tom se tu nepíše,že!! :D

Musíš vyrazit pěšky do Nymburku :D

 

Doufám,že ty Elnci z bytu nikam nevycházíš!!

Odesláno

Řešíme tady to, co je psáno v obchodních podmínkách pro prodej zařízeni a tam se sólo o modemu nic nepíše. A co řešíš ty je tvůj problém, to já určitě řešit nebudu :D

Odesláno

Můj problém je,abych do Tebe někde nevrazil nebo taky někdo jiný,víš! :D:D

Odesláno
- alsle, co to máš za bydliště? :shock:

 

mac adresu podle ni zjistis kde jsem

Odesláno

no teď jo, před tim si tam měl něco jinýho...

zjistim - jak? :shock:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
Můj problém je,abych do Tebe někde nevrazil nebo taky někdo jiný,víš! :D:D

To bys asi nedopadl moc dobře :D :D :D

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.