Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

dnes jsem zaznamenal velké výkyvy v kvalitě připojení v Oblasti Žižkova. Je možné že se to dělo již předtím ale dnes jsem to bedlivě sledoval. Mám HD DVR mediabox, a PC připojení přes kabel. Normálně měřím svých 300/20Mbs ale dnes jsem se pohyboval kolem 5-20/20Mbs. Měřil jsem to i na NTB a tam se to chovalo stejně. Je divné, že to se to občas srovnalo a chvilku to běželo normálně (minutu dvě) ale pak to zase spadlo(třeba i na hodinu). Teď večer jak píšu tak je to stabilnější. Koukal jsem a žádné omezení služeb nebylo nahlášené. Nevíte čím by to mohlo být?
Ještě bych chtěl dodat že ping se v době nestability pohybuje od 200ms až do 1500ms.

Odesláno

Budeš tam mít pravděpodobně nějaký problém se signálem pro download, kontaktuj UPC voni se ti na to na dálku mrknou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ahoj,

jsem na tom ve Strašnicích podobně. Dostal jsem od UPC mail, že 28.11. bude probíhat údržba, psali :

"Údržba sítě je nezbytná z důvodu modernizace, která zlepší kvalitu poskytovaných služeb."

Od té doby mám místo 300/20 kvalitnější službu 110/15.

 

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Mám stejný problém email jsem obdržel a po modernizaci je opravu problem rychlost kolísá TV vypadává .. Žižkov 

 

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak je to asi cihličkou, musím ji restartovat pak to běží a jak dlouho je ruzné a počet restartovaní taky a pak se taky sama od sebe restartuje, ale kontaktuju UPC.

Odesláno

Počkej až to zase začne blbnout a pak zavolej na UPC, nejspíš se dozvíš, že je problém se signálem, cihla bude pravděpodobně ok, tím že ji restartuješ, si přeladí na jiné kanály,které nejsou zarušené a chvíli to běží. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.