Posted May 9, 201014 yr Dobrý den, v domácnosti máme dva set-top-boxy a dvě televize, doteď vše fungovalo, ale tento týden nám přestal jít signál na druhé televizi, zkusili jsme set-top-box vrátit do továrního nastavení, ale ani to nepomohlo a žádná stanice na této televizi nelze naladit. Nevíte, čím by to mohlo být? Předem děkuji za odpověď.
May 9, 201014 yr Vezměte ten co nejde a zapojte ho namísto toho co jde. Pokud půjde je problém v kabeláži. Zkontrolujte kabely a rozbočovač Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
May 10, 201014 yr Všechno, co šlo, jsme vyměnit zkusily (kabely, set-top-box apod...), ale problém to nevyřešilo...
May 10, 201014 yr Pokud byl ten co nejde zapojen namísto toho co jde a i přes to nešel tak pak už jen zavolat do UPC kvůli výměně. Jelikož chodilo vyúčtování a je pondělí tak bych doporučoval volat buď v době oběda a nebo mezi 3-4h Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
May 24, 201014 yr Já bych měl podobný problém,rovněž na druhém STB mi jdou všechny programy,až na slovenské,kde buď (hlavně ve večerních hodinách)nejdou (Signál není k dispozici),nebo obraz stále kostičkuje.Na prioritním STB vše OK!Zkusil jsem i vyjmutí karty,reset na tovární nastavení,ale nic.Zde asi nepůjde o špatnou kabeláž,co?
May 24, 201014 yr Jestli ti slovaci jedou na 418 MHz, tak je to rusenim od U:fona, pak mozna pomuze kvalitnejsi lepe stinena kabelaz a kontrola te puvodni kabelaze take neuskodi. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.