Jump to content

Featured Replies

Posted

jeste posledni otazku a uz dam pokoj :oops:

 

-objednam modul,tam napisu cislo smlovy UPC,jasny,domu mi prijde modul se sparovanou kartou,nebo jen modul a kartu posle UPC?

 

budu mit doma modul a kartu,odpojim stbox,vlozim do tv modul s kartou,a? musim volat na UPC? nebo uz to UPC vi kdyz se overovalo cislo smlouvy?

 

muze prosim nekdo napsat postup jak to vlastne funguje?

 

Ďíky moc za ochotu

Čau, je to poměrně jednoduchý... prostě si objednáš CA modul, navolíš si tam svoji placenou nabídku (případně ji dopíšeš do poznámek), Lica si to ověří u UPC a po pár dnech odešle modul i s už aktivovanou kartou. Mně z Nymburka do Prahy to přišlo za cca den a něco. Dojdeš na poštu, vyzvedneš, zaplatíš, rozbalíš, zapojíš a počkáš než dorazí signál, aby se to zaktivovalo (max. do 3 hodin) a je to. Nikam volat nemusis, protože UPC o tam už dávno ví díky ověřování skrze Licu.

 

EDIT: A nebo jak hodil Marek link na E-Shop, kdybyste to chtěl podrobněji.

Edited by Guest

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město

Sakra musis kvuly jednomu dotazu zakladat 3 temata :x

 

-ZAMCENO-

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community