Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

TOTALNI VYPADKY !!!!!

Featured Replies

To taky vypadá v normálu, já mám tohle:

 

Frequency 394000000 Hz Locked

Signal to Noise Ratio 33 dB

Power Level -12 dBmV

The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload/Refresh this Page for a new reading

 

Upstream Value

Channel ID 3

Frequency 22800000 Hz Ranged

Power Level 47 dBmV

tak proc mi to pada ?

tak proc mi to pada ?

 

No to ti asi poví až technik.

Mám stejný problém jako všichni výše (vyhodím mě to z Countera každých 10 min.) a kolega v práci taky. Vysvětlení z Karnevalu je takové, že potřebují "něco - nebyli mi schopni říct co'' vyměnit... mělo by to být OK příští týden. Takže uvidíme příští týden....

jalk pristi tyden...me zase rekli ze 13.1 budou menit neco ze by to melo byt ok....jo a mimoched uz jsem prisel na to ze to pada lidem jen co bydli v centru Ostravy...kamos je ze Zabrehu a tomu to nedela...ale vsem mym znamim co bydli v centru a okoli to pada....serou me

Jojo taky mi to pada cca co 30 min. Kamosovi, ktery bydli kousek ode me to dela taky.... Oba bydlime v centru Ostravy. Doufam, ze to rychle spravi... :x

U me to stejne, onlinove hry nejdou skoro hráta známí z Pardubic to stejne

Tak co doprdele?....dnes je 13.1 jeptave 22:08 a typek z karnevalu mi rekl ze se dnes mel menit sitovy uzel co zastavi a odstranbi vsechny vypadky....nic se zatim nedeje...vy asi potrebujete abych vam prestal platit ucty ze?....nebo jak to bude?..mohl by se k tomu aspon nekdo vyjadrit jako z adminu Karnevalu?.....

Mimochodem hraju Ultimu online a stale pripojeni je pro me dulezite...jo a kdyz si stahnou pulku filmu protoze mi to v pulce spadne je to taky na h***o....takze karneval suxxx....to ze jste zvysili rychlost je krasne...ale az ji budu moci vyuzit tak to teprv ocenim....

Tak co doprdele?....dnes je 13.1 jeptave 22:08 a typek z karnevalu mi rekl ze se dnes mel menit sitovy uzel co zastavi a odstranbi vsechny vypadky....nic se zatim nedeje...vy asi potrebujete abych vam prestal platit ucty ze?....nebo jak to bude?..mohl by se k tomu aspon nekdo vyjadrit jako z adminu Karnevalu?.....

Mi ti to asi neřeknem, tohle není oficiální forum Karnevalu, nespletl sis to? :o)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.