Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím všechny UPC guru, chtěl bych vás poprosit o radu.

Ještě do minulého týdne vše běželo bez problémů...STB CONAX CV-5000 mám pomocí SCARTu spojené s VRC a TV a zároveň průchozí koax anténu z STB do VRC a pak do TV. Ještě minulý týden jsem ve VRC i TV nalagil digitální kanály bez problému a mohl je tak sledovat i s vypnutým STB a nahrávat na VRC.

 

Někdy během minulého týdne se najednou na TV i VRC objevil u kabelových kanálu no signal a i když jsem se pokoušel je naladit znovu, žádný digitální nenaladím.

 

Nemohl by mě někdo prosím poradit v čem může být zrada? Zapojení jsem 100x kontroloval a to je pořád stejné. Na STB kanály sledovat mohu, ale jako by je STB už neposílal dál do TV a VRC, jsem z toho hodně zmatený.

 

Předem moc děkuju za rady

Merllinn

Odesláno

Pokud jsi mohl nahrávat kanály s vypnutým STB,tak jsi nenahrával digitální,ale analogovou nabídku UPC.Je možné,že u vás analog už zrušili ale těch důvodů může být více.Digitální nabídka by měla jít nahrávat normálně,ale musí být STB stále zapnutý a naladěný na nahrávaný kanál.

Odesláno

Tak jak píše kolega. Video určitě neumí nahrávat digitální signál, to je už z principu analogové zařízení. Nahrával si tedy analog.Zřejmě ve vaší lokalitě zrušili a nebo je výpadek analogu.

Nahrávat "digitál" na video jde pouze s pomocí set top boxu, který digitální anténní signál převede na analogový linkový signál.

Odesláno

Moc děkuju za rady, to mi ani nedošlo, že chytám analog a není to digitál, teď už to dává smysl. Ještě jednou děkuji :wink:

Odesláno

Na severu...v Liberci

Odesláno

Tak to bude asi ono, a analog máte vypnutý.

Odesláno

No analog nemohou mít vypnutý, ruší se pouze nabídka KLASIK. Nabídka MINI zůstává, a navíc se do ní přidávají některé další kanály, které v analogu dříve nebyly. Takže celkem je v nabídce přibližně 14, možná 15 kanálů.

Odesláno

Tak to je nějaké divné. Buď má něco s kabelama - nevím jak přesně to má propojené a nebo má analog výpadek :-/

Odesláno

Tak to je opravdu divné...kabely jsou pořád stejné jako když kanály fungovaly...spojení jsem popsal v prvním postu. Tak je možné že se jedná o výpadek, protože to najednou přestalo fungovat v TV i VRC, opravdu je to jako kdyby ty kanály najednou z antény nešly. A kdybych měl chybu v kabeláži, tak bych to poznal už tím, že by nešly kanály v STB, ne?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.