Přejít na obsah

Nové programy


Návštěvník Luger

Doporučené příspěvky

Lidi, že vás baví furt volat na tu infolinku a otravovat operátory, kteří tam za pár šupů sedí a mají stejné, t.j. žádné, informace, jako my? Fakt si, myslíte, že když tam budete volat dostatečně často, tak nějaká z těch telefonistek odloží šminky, a otráveně Malinovi řekne: "Hele, Franto, tak už jim to tam konečně pust, nebo se z těch prudičů zblázním!" ? :D

1.oni ty info mít mají,2.někdy mají zákazníci lepší info než operátor/ka

To je sice hezké, že mít info mají, ale když ho nemají, tak to zřejmě nebude vina operátorů...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak volal mě zmatený pracovník reklamačního odd, který mě nejprve trvdil, že programy CT HD a History HD již jedou a ověří na technickém odd. Za hodinu volal znovu že nejedou a neví kdy pojedou a že se bude domlouvat na reklamaci s inkasním odd. Takže navrhuji všichni hromadne reklamaci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník yoky

Tomus nezlob se, ale Tvé časté obhajování UPC je k ničemu. Dle tvých informací je tak na nic. UPC klidně láká zájemce na HD box a uvádí, že od 1.11. Jedou ony zmíněné programy a je to černé na bílém. Půlka UPC tvrdí, že už běží a druhá půlka tvrdí, že ne.Prd záleží na ČT je to jen na UPC a jejich nsmyslných tazích čachrech. Pokud Tobě nevadí, že z Tebe někdo dělá hlupáka a vymýšlí si tak mně to vadí. Podívej se jen na pořad, kde p. Malina slibuje od 1.9. budou programy. A co nic, tak kde chchceš vzít relevantní informace? To kdy co bude už si tvrdil minule a bylo to nakonec jinak. To, že něco přibude to víme všichni, ale to podstatné kdy to se nedozví asi nikdo.

Naprosto souhlasím s reklamací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník yoky

Peldo Ty si to nepochopil. Tady nejde o to kdy to pustí, ale o to, aby poskytovalo UPC správné informace a nedopouštělo se jednání, které uvádí zákazníky v omyl. Prostě aby znás nedělalo blbce s kterými si může kdykoli zamávat jak se ji chce. Pokud Ti tohle jednání nevadí tak jiným ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty to nechápeš, jde o princip jak se UPC chová...myslí si, že když jsou monopol, že se můžou k zákazníkům chovat jak k nějakým loutkám, cpát jim falešné informace a klamat je a nebo v lepším případě dělat ze sebe blbce, když jedna půlka UPC nemá ponětí, co dělá půlka druhá. A tohle není poprvý, takže mě a jiný už přestalo bavit bejt zticha. Maj u sebe neskutečnej bordel a měli by s tím něco udělat, půlka z pracovníků tam nemá co dělat. Moji reklamaci předali na příslušné oddělení a prý se brzy ozvou, tak sem zvědav, co z těch komiků vypadne.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o princip. Komunikace a informační politika UPC jsou úděsné. Týká se to i infolinky. To samé oficiální webové stránky. Jako by tam nemohla být taková informační hot line a různé aktuálnosti pružně oznamovat. Muselo by to ale asi vždy schválit ústředí v Beneluxu.....

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • Modem Technicolor, 2x CA modul
  • Teplice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...