Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

vypadky CT1, CT2,Nova a Prima po novem naladeni stanic, help

Doporučené odpovědi

Odesláno

Prosim o radu jelikoz nejsem v techto vecech moc fundovany a nechce se mi stravit 2 hodiny na UPC lince nasledujicim problemem a urcite je zde mnoho fundovanejsich kteri poradi : Pred nekolika dny jsem provedl na HD set to boxu Handan 7000 HD nove naladeni stanic a konecne se me natahla Nova HD a dalsi nove stanice ale od teto doby mam problemy s neustalymi vypadky stanic CT1, CT2, Nova a Prima. Vetsinou jde slyset jen prerusovany zkreseleny zvuk a kdyz uz je obraz tak se neustale seka a zamrza. HD stanice jsou uplne v pohode a i zbytek stanic jsou bez kostkovani. Zkusil jsem stanice znovu naladit ale dela to neustale. nekdy se stane ze chvili jsou v poho ale pak problem opet nastane. Pred naladenim s temito stanicemi nebyl problem. Chvili jsem zde hledal ale krome toho ze mohou byt stanice ruseny Ufonem jsem nic zasadnejsiho nenasel. Je problem u me nebo u UPC ? jeste dodavam bydlim v Brne v centru. Dekuji predem za pomoc.

Odesláno

Jeste dodavam ze kabel mam novy a sila a kvalita signalu je 90-97%

Odesláno

no, vypadá to, že vám blbne jenom jeden mux...zkuste mrknout na kabely...to rušení Ufonem by to vskutku být mohlo

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

A zkontrolovat kabely znamena presne co prosim,jestli jsou v pristroji .. A pokud je to ruseno Ufonem tak to se jako s tim mam smirit nebo proti tomu muzu neco delat? mam volat na UPC a technik to muze odstranit? a proc problem nastal az po preladeni? Diky za odpoved.

Odesláno

Zkontrolovat kabely .... třeba např. zkontrolovat, jestli není někde nalomený (někdy se i kabel poškodí, pokud je hodně ohnutý) nebo vadné konektory (může být i nedotažený nebo zcela nezasunutý, apod.) .... nejlepší zkusit vyměnit za nový (nějaký o třídu lepší - dokonalo odstíněný). Potom, když to bude pořád zlobit, tak už zavolat na UPC a žádat nápravu, může být i problém v jejich rozvodech.

Odesláno

Dekuji za odpoved

Odesláno

Lehce mimo tema. Ted mi vypadla kompletne na 5 minut digitalni kabelovka (lokalita Melnik). Vypadlo to v cca 19:40

Jinak tento typ vypadku docela v sobotu kolem 20 vecer sem uz zazil nekolikrat - zvlastni :?

Mel to jeste nekdo?

Odesláno

Jinak ruseni U:fonem to nebude, ten rusi muxy na 418 a 426 MHz, tam tento mux nevysila.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Lehce mimo tema. Ted mi vypadla kompletne na 5 minut digitalni kabelovka (lokalita Melnik). Vypadlo to v cca 19:40

Jinak tento typ vypadku docela v sobotu kolem 20 vecer sem uz zazil nekolikrat - zvlastni :?

Mel to jeste nekdo?

 

já, v Praze 8

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Praha Řepy též výpadek v tuto dobu.

Myslím že to asi měli všichni....

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.