Přejít na obsah

Prima zacala testovat HD vysilani


homberg

Doporučené příspěvky

Návštěvník yoky

Hlouposti tady šíříš ty já jsem dal odkaz na cenový zákon a citoval z něho. Tak mi ukaž kde máš to, že ceny mezi UPC a poskytovatelem jsou smlouvní. Já jsem uvedl , to že i mnohdy ceny smluvní jsou regulované a jak to myslí zákon a pro ukázku jsem uvedl i odkazy třeba rozhodnutí ČTÚ ve věci regulace smluvních cen. Ty jsi do dnes ani nevě děl, že tu nějaké regulované ceny jsou. Tak dej konkrétní důkaz aspoň kde je, že ceny za poskytování programů jsou smluvní stačí jeden důkaz ne Tvé tvrzení. Pokud nemůžeš nalézt cenový zákon tak dej vědět a já Ti ho najdu. Tak když jsem Ti nedal dkaz tak ty jsi lepší a určitě ho poskytneš,že.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda

Pořád to samé a důkaz žádný. Tak dobře, dodej cenový zákon a ukaž mi v něm pasáž, kde je napsáno, že poskytovatel televizního programu je povinen tento nabízet všem operátorům za jednotnou cenu. Cena za licenci je totiž něco zcela jiného a s tímhle vůbec nesouvisí. A přestaň si vymýšlet, že jsem nevěděl, že existují regulované ceny. Samozřejmě, že existují, ale ne v tomhle případě - tady existuje jen jediná regulace a to v případě programů zařazených do must carry.

Já ti žádné důkazy vyhledávat nebudu, ostatně ty jsi taky žádné nepřinesl. Máš pusu, tak se můžeš obrátit třeba na pracovníky obchodního oddělení nebo tiskového mluvčího UPC (či jiného operátora), stejně, jako jsem to udělal já. Když odpověděli mě, jistě rádi odpoví i tobě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník yoky

Tvrdíš ty, že jsou ceny v tomhle smluvní a já tvrdím, že i ceny smluvní jsou v určitých případech regulované a nemusí to být zákonem, protože spousta regulací je dělána vyhláškou nebo jinými PNAčky nižší právní síly. Když ale tvrdíš, že ne tak to dokaž. Já jsem dokázal ,že mnohé smluvní ceny jsou mohou být regulované. Prosím přečti si svůj první příspěvek co jsi tam tvrdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda

Můj první příspěvek byl reakcí na tohle tvé tvrzení: Tomus tomu snad nevěříš. Chceš tím tvrdit, že ostatní co ji poskytují tak ji mají zadarmo a nebo jsou zvýhodněni a Nova si to vybírá tak, že po UPC chce velké peníze?. Zákon stanoví podmínky pro všechny stejné. A věř tomu, kdyby se tak dělo UPC už by křičelo a jednalo cestou soudní.

A já jsem řekl, že to není pravda, že by zákon nařizoval Nově, že musí např. Novu HO nabídnout UPC za úpně stejných podmínek, včetně ceny jako Moravianetu. Není to tak a o podmínkách zařazení, včetně ceny se vedou jednání. Mimochodem, ani Tomus netvrdil, že ji ostatní mají zadarmo, to sis tam opět přidal ty. Většinou se totiž to, co se dojedná nezveřejňuje, dokonce často bývá v těch smlouvách doložka, že strany podmínky nezveřejní. Právě z toho důvodů, aby někdo neargumentoval tím "hele, těmhle jste to dali za tolik, tak nám to dejte taky za tolik".

A nesnaž se mě tlačit někam mimo původní předmět sporu. Já jsem nikdy nevrdil, že neexistují regulované ceny a tvoje rádoby důkazy jsou proto v tomto směru bezpředmětné, protože do těchto regulovaných cen nespadají televizní programy (výjimkou je must carry) To je dost podstatný rozdíl. Kam se můžeš obrátit, aby ti to potvrdili jsem ti napsal.[/b]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník yoky

Katoda. Zjistit jak to je těžké a pokušel jsem se dostat i na možné vyhlášky, zda někdo něco neřešil. Bohužel jsem nic nenašel. To s tou doložkou máš pravdu, může být, ale spíše se to řeší, že se uzavírají dohody o mlčenlivosti na všechny informace (zpravidla před zahájením jednání) nejen právního vztahu ale na vše co se jedna strana během spolupráce o druhé dozví. Možná jsem to napsal a ž moc jednoznačně. Nicméně dále v dalším jsem uvedl, že i ceny smluvní mohou být regulovány. Jinak i UPC potřebuje znát ceny konkurence aby se dokázalo informovat to je i u jiných služeb a třeba u té kterou nabízím a prodávám já a bez znalosti konkurence bych na trhu nevydržel. Na druhé straně pokud máš velkkou zakázku, kde máš jistý obrat si můžeš právě dovolit i nižší cenu neb ti to obrat dodá a i když ne magin v % tak v objemu ano. A takovou zakázku ztratit není jednoduché a je to tak bolestivé, že taková firma jde raději na horší zisk než ji ztratit. Ono se to pak těžce nahrazuje. A je mi divné, že by Nova chtěla ztratit takového klienta jako je UPC se svýmobjemem, proto a na základě svých možná chabých obchodních znalostí bych spíše viděl snahu Novy dostat UPC do svého porfolia klientů. Já to právě vidím na základě velkých mezinárodních výběrových řízení či velkých lokálních zakázek. Jinak v mé oblasti platí také to, že na jednu zakázku potřebuješ x malých pro případnou ztrátu, aby si nerozkmital obrat a ekonomiku firmy. Tak a tento spor chci ukončit tak, že se pokusím zjistit co a jak a dám v rozumné míře vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda

Souhlasím. Zbytečně jsme to vyhrotili (a já mám na tom svůj podíl, za což se omlouvám), přičemž to bylo zbytečné a myslím, že si to dokážeme vysvětlit. Jasně, i když jsem uvedl, že ty smlouvy bývají opatřeny doložkou o mlčenlivosti, tak samozřejmě nepochybuji o tom, že si zainteresovaní dokáži zjistit, za jakých podmínek to mají u konkurence. A taky jsem to bral obecně, jako že se o cenách jedná, což samozřejmě neznamená, že by UPC mělo mít horší podmínky. Naopak, je klidně možné, že právě jako velký operátor je může mít i lepší než ostatní, což nám ale samozřejmě neprozradí. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník yoky

Katoda i já se omlouvám za eskalaci a babský zvyk mít vždy pravdu ve smyslu - článek 1. velitel má vždy pravdu, článek 2. když ji nemá platí článek 2. Ale stejně se pokusím zjistit realitu. Jinak na našem trhu existují firmy, které se specializují na zisk obchodních informací. Dokonce před rokem byl případ, kdy si jedna firma objednala u takové firmy informace a pak ji chodily na stůl faxy té druhé společnosti. Bohužel informace je dnes nejsilnější a také nejdražší zbraň.

Trochu odbočím četl jsi o RIO? Docela zajímavé, hlavně mne překvapilo, že už má 110K uživatelů a dosah na dalších cca 350 K. Třeba to pomůže UPC k větší pružnosti. Tak sorry

Jarda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda

RIO jsem samozřejmě četl, vypadá to hodně zajímavě a držím jim palce. O to víc mě mrzí, že došlo k fúzi Karnevalu s UPC, protože lidi, co teď dělají RIO a pro RIO jsou ti samí, co dělali Karneval. A faktem je, že pružnost u Karnevalu, ať už se to týkalo zavádění nových technologií nebo rozšiřování programové nabídky o nové programy, byla u Karnevalu řádově mnohem lepší než je tomu u UPC.

Na druhou stranu se tak trochu obávám, aby nakonec RIO nedopadlo stejně jako Karneval, protože hlavním investorem a partnerem tam je investiční fond Argus Capital Partners. U těchto společností to vždy znamená jen zainvestovat, investici zhodnotit a pak rychle prodat. U Karnevalu to bylo to samé, jenom to nebyl Argus, ale banka J.P. Morgan.

Nadějí pro RIO je, že pokud by k tomu došlo a chtělo je opět koupit UPC, tak už to snad UOHS nepovolí, protože už mu nebude šéfovat Pecina. Za jeho úřadování se totiž nestalo, že by někdy nějakou fúzi nepovolil, ať už se to týkalo čehokoliv a vznikl jakkoli velký kolos.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník yoky

Díky za vysvětlení a o UHOSU máš pravdu tak to doposud chodilo a snad už to nebude, ale kdo ví. Snad se Pecina na Vnitru poučí.Bohužel uvidíme v budoucnu jak to dopadne. Ale je tu relativní možnost určité a ne zanedbatelné konkurence. Snad se dám na modlení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda

Ano, taky věřím, že se UPC snad chytne za nos a uvědomí si, že se něco děje. A ono se děje, protože přírůstek zákazníků s digitální nabídkou není tak veliký, aby pokryl úbytek diváků kteří měli dosud jen analogovou nabídku. Což znamená, že ti hledají jinou alternativu, než je UPC - buďto jim stačí DVB-T nebo jdou na satelit, ovšem ne k UPC Direct, protože i tam je úbytek zákazníků.

Za poslední čtvrtletí (první čtvrtletí 2009) UPC ubylo 12 300 zákazníků televizních služeb a to je docela dost velké číslo.

Viz kvartální zpráva Liberty Global (mateřská firma UPC):

http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zht ... news&nyo=0

Tam hned první řádek - Liberty Global Reports First Quarter 2009 Results.

Na konci zprávy jsou pak tabulky s počty zákazníků a jejich přírůstky/úbytky v lednu až březnu 2009 v jednotlivých zemích, kde firma působí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...