Odesláno 16. března 2009 16 let Chci se s Vámi podělit a vstřícné a slušné jednání UPC. Objednal jsem si HD Handana 7000. Již jsme měl z dob Karnevalu 5000 a DVR (6000) Při objednávání na infolince ani technik mě neupozornili že jeden ze stávajících setoboxů musím vrátit (mohu mít max 2). Nebyl by problém ho technikovi vrátit. Jaké bylo mé překvapení, když po 5 dnech mi zavolali z UPC že ho musím vrátit. A to budto poštou do LICY a nebo že si pro něj technik přijede za 300Kč a že je to můj problém že je to ve všeobecných podmínkách, které jsem kdysi dávno podepsal (přiznejme si kdo si takové drobnosti ty dlouhá léta bude pamatovat). Asi si UPC takto přivydělává (300Kč) nebo šetří aby ty setoboxy do LICY nemusela posílat sama tak o tom raději zákazníky neupozorňuje (což by jistě slušná firma udělala) ...
Odesláno 16. března 2009 16 let njn, co bys chtěl, v jednání se zákazníky jsou UPC fakt ubožáci a šmejdi Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 17. března 2009 16 let chlapi co chcete ve VOP to skutečně je. A je to váš problém, že je nečtete. Tím se nechci zastávat UPC, ale v tomhle mají pravdu. BTW vaším podpisem smlouvy jste souhlasili i s VOP a stím se nic nenadělá.
Odesláno 17. března 2009 16 let Pokud bych měl jít do důsledků, tak v době, kdy jsem podepisoval smouvu, nic takového ve VOP nebylo. Venkoncem ani nemohlo, v té době UPC žádné DVB-C ani nemělo. Žádné aktualizované znění mi nebylo předloženo, tj. nemohl jsem s ním ani souhlasit, ani ho rozporovat. Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno 17. března 2009 16 let Tak to není pravda. Jednak všechny změny ve smlouvě jsem obdržel a pokud jde o VOP tak je to na Tobě jestli se s nimi seznámíš. I tady platí neznalost zákona neomlouvá. A já jsem u UPC od doby, kdy to byl ještě kabel net a všechny změny jsem obdržel. Nicméně jejich stránka s aktualitama je plná obdobných informací a změn.
Odesláno 17. března 2009 16 let Gable problém je v tom, že z hlediska práva sice můžeš rozporovat ustanovení VOP, nicméně jejich změna je možná pouze v ustanovení smlouvy. A pokud by jsi nesouhlasil tak by jsi ani nemohl službu odebírat, neboť by jsi ani neměl smlouvu. Jinak UPC informovalo a je to také na jejich stránkách , že od 1.3.09 platí nové VOP a to z hlediska zákona jako oznámení stačí.
Odesláno 17. března 2009 16 let Předpokládám, že právo je na straně UPC s tím nic nezmůžu. Nadruhé straně bych ale očekával, že slušná firma sama upozorní na to, že mám třetí setobox vrátit technikovi, který mě přiveze HD setobox jinak s tím budu mít spojené další výdaje a starosti. Ruku na srdce, kdo z Vás by to věděl (já rozhodně neznám na 100% VOP a asi nikdy znát nebudu). Chtěl jsem jen upozornit ty, kteří by se mohli vyskytnout ve stejné situaci, aby třetí setobox vrazili technikovi hned (samozřejmě vyžadovali potvrzení o převzetí od technika) a nemuseli čekat na další příjezd technika za 300Kč a nebo shnánět nejakou krabici, běžet na poštu a tam vystát frontu a poslat to(a to ještě UPC doporučuje pojištění zásilky - pokud dojde vadný či nedojde je to prý problém vás jako zákazníka)
Odesláno 17. března 2009 16 let Byl jsem ve stejné situaci kdy jsem měl 2 STB a vrítil jsem je když tu byl technik kvůli závadě. Ano věděl jsem to, protože BTW se to tady před pár měsíci probíralo a dotaz na UPC zafungoval. Jinak informaci o změně VOP jsem obdržel mailem od UPC. Což považuji za dostatečné jinak těch změn tam je více.
Odesláno 17. března 2009 16 let V každém případě vždy hlásí, že se změnily VOP, a pokud s nimi nesouhlasíte, tak můžete bez dalšího ukončit smlouvu. Vzhledem, že jsme smlouvu neukončili, tak souhlasíme se změněnýmí - aktuálními podmínkami bez ohledu na to jaké podmínky platili v době podpisu smlouvy.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.