Přejít na obsah

odesilani spamu ?


Jack_6428

Doporučené příspěvky

Tohle mi dneska přišlo od UPC mailem:

 

Vážený kliente,

 

dovolujeme si Vás upozornit, že jste 07. 03. 2009 porušil čl. 4.9. Všeobecných podmínek poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, a.s. (dále jen "podmínky"), a to tím, že:

 

- prostřednictvím Vašeho počítače byly rozeslány nevyžádané e-mailové zprávy

a/nebo virusy

 

- Váš počítač vykazuje nedostatečné zabezpečení (nastavení), které umožňuje

rozesílání zavirovaných e-mailových zpráv ostatním uživatelům Internetu

a tím tak narušit provoz datové sítě UPC.

 

Abychom předešli dalším negativním důsledkům, můžeme v souladu s čl. 4.10. podmínek přistoupit k dočasnému dalšímu omezení Vám poskytovaných služeb, nezjednáte-li nápravu odstraněním prostředků ohrožujících bezpečnost datové sítě a Internetu (viru) z Vašeho počítače. V tuto chvíli však již došlo k dočasnému zablokování odchozích a příchozích dat s cílovým TCP portem 135-139 a 445 (funguje také jako bezpečnostní filtr vůči zneužití některých služeb).

 

Věříme, že k této nepříjemné události došlo neúmyslně a bez Vašeho vědomí. Většina spammových zpráv a virů je rozeslána zneužitím počítače v důsledku jeho nízkého zabezpečení.

 

Dovolujeme si Vám proto připomenout kroky, které je třeba pro zabezpečení vašeho počítače učinit, aby byla v budoucnu co nejmenší pravděpodobnost napadení a zneužití Vašeho počítače.

 

1) Nainstalovat všechny bezpečnostní záplaty Vašeho operačního systému (např. pro operační systém Windows na stránce: http://www.windowsupdate.com)

 

2) Zkontrolovat Váš počítač klasickým aktualizovaným antivirovým programem (např. UPC SmartGuard, Norton Antivirus,Avast, AVG...)

 

3) Prověřit Váš počítač programem na vyhledávání různých "červů nebo tzv. spyware". Mezi nejpoužívanější programy patří Ad-aware, SpyBot a UPC SmartGuard.

 

4) Nadále Vám doporučujeme používání firewallu.

 

Jakmile provedete výše doporučená bezpečnostní opatření či jiným způsobem zabezpečíte Váš počítač kontaktujte prosím klientské centrum UPC, oddělení technické podpory internetu a poté Vám bude řádné připojení obnoveno.

 

Nejste-li spokojen s Vámi prováděným standardním zabezpečením a doposud používanými systémy, doporučujeme novou službu na ochranu Vašeho počítače, která se jmenuje UPC SmartGuard. Ta nabízí komplexní zabezpečení Vašeho počítače. Více informací naleznete na http://www.upc.cz/smartguard/.

 

Věříme, že tato opatření, kterými se snažíme zamezit zneužívání sítě Internet a tím chránit i všechny naše uživatele, přijmete s pochopením.

 

Vtipné na tom je, že chodim každý den na ty samé stránky a v kompech se vyznám, nestahuju nějaký neprověřený soubory, atd. Tohle se mi za ty 3 roky co mam od UPC net stalo po čtvrté. Zajímalo by mne opravdu kde na ty bláboli choděj, moc dobře vim co dělám a co ne. Nejhorší na tom je, že když zavoláte na klientské centrum, tak vám tvrděj, že mají pravdu a jak tohle odstranit...akorát by mi podělali komp. Maj v tom bordel.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontrolovat populaci havěti v systému není nikdy na škodu, ale IMHO v tomhle konkrétním případě nemusí jít zcela nezbytně o odesílání spamu, vždyť tam jasně píšou, že zablokovali porty pro sambu (loc-srv, netbios-* a microsoft-ds) a ne smtp...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník seqwence

Hm, nejsi sám.. U nás už to došlo tak daleko, že nám blokly všechno až na web a mail:

 

Na základě toho, že jsme Vám již upozornění na tuto skutečnost zaslali, byla

naše společnost nucena přijmout opatření k zajištění bezpečnosti datové sítě. A

to tak, že Vaše služba byla v souladu s čl. 4.10 podmínek omezena na e-mailovou

komunikaci (cílové TCP porty 25, 143 a 110) a prohlížení webových stránek

(cílové TCP porty 80 a 443). Ostatní internetové služby Vám nebudou fungovat.

 

 

Sice Antivir "něco" našel, ale mám obavy, že mi to stejně nenahodí... zítra jim napíšu, uvidíme. Ale dej si bacha, at nedopadneš stějně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
Návštěvník

Přesně to samé se mi stalo asi před rokem, takže od té doby na poštu nepoužívám Outlok Expres, je to sice méně pohodlné, ale už mám od UPC pokoj :twisted:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně to samé se mi stalo asi před rokem, takže od té doby na poštu nepoužívám Outlok Expres, je to sice méně pohodlné, ale už mám od UPC pokoj :twisted:

 

Už 3 den mně nefunguje pošta od UPC mail.Nepříná přes pop3 ,podle UPC všechno funguje správně.Má někdo stejný problém ,nepustí ani přes rozhraní UPC na jejich stránce.Neplatné jméno nebo heslo.Měnil jsem trvali třikaz na sipo. :evil:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...