Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak ona mě ta schránka @upcmail taky přes POP3 funguje. Přestala fungovat, zničeho nic, jen právě přes webmail a hlásí to ono zminované "Poštovní server vzdáleného účtu nelze najít. Zkontrolujte nastavení poštovního serveru u tohoto účtu a akci opakujte." Zatím to moc neřeším, když to přes POP3 funguje, ale přeci jen jsem mírně znervózněl, protože mám ten mail nastavený jako komunikační kontakt u některých organizací a úřadů.

Odesláno

Používat jako hlavní osobní kontakt emailovou adresu navázanou na práci, školu, poskytovatele připojení či čehokoliv jiného mě už přestalo bavit. Školu skončíte, práci či poskytovatele změníte a o adresu přijdete. Použití samostatného poskytovatele mailu jako Seznam nebo Gmail není o moc lepší, služba se znelíbí nebo přestane fungovat, budete chtít změnit poskytovatele a adresa je zase v tahu.

 

Takže sem si asi po třech takových to vynucených změnách osobní adresy pořídit vlastní doménu a používám Google Apps. A až se mi google přestane líbit, tak si prostě službu mail hostingu sjednám jinde, změním MX záznamy a adresa mi zůstane.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Odesláno
- Použití samostatného poskytovatele mailu jako Gmail není o moc lepší, služba se znelíbí nebo přestane fungovat

- používám Google Apps

to je teda rozdíl :lol:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
Taky mi před pár dny přestal fungovat přístup přes webmail a místo toho to po mě háže hláškou: "Poštovní server vzdáleného účtu nelze najít. Zkontrolujte nastavení poštovního serveru u tohoto účtu a akci opakujte."

Tak dneska me to funguje, takze snad uz to dali dohromady.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No mě ne. Vlastně mi funguje přes webmail hodně strarý účet, ještě z dob karnevalu zákaznickéčíslo@karneval.cz. Tam není problém. Ale účet, který mi byl přidělen po spolknutí fůzi od upc - tj, příjmeníjméno@upcmail.cz, ten před pár týdny fungovat přestal a nefunguje ani dnes.

No, asi se dokopu k tomu, abych kontaktoval přes formulář technickou podporu.

Odesláno

Tak se mi dneska ozvali z kontaktního centra. Zkusili mi změnit heslo a už se tam dostanu. Vzhledem k tomu, že má tenhle problém víc lidí, tak bych to tipoval, že se jim nějak zbláznil systém.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.