Odesláno 6. září 2019 5 let 20 hours ago, Evzen said: V tom pripade, jak rikal Bohuš Stejskal: "Tož běž, běž! Val, val..." 😉 Moc mi to pomohlo. Dekuji! :-) 9 hours ago, David - UPC said: @Michal F. Zdravím, mrkněte na tarify pro podnikatele, kde je SLA trochu někde jinde, než u rezidentních zákazníků https://business.upc.cz/ Co se výpovědi týče - v tomto případě bych musel podat reklamaci, aby to kolegové jak z reklamačního, tak z technické podpory prověřili a napsali zpět posouzení. Pokud chcete, mohu reklamaci podat za Vás. A ještě pro doplnění - jedná se o některou z těchto ulic? BĚLOCERKEVSKÁ, DUKELSKÁ, JAKUTSKÁ, RUSKÁ, VOLYŇSKÁ? Klidně mi pište do zprávy. Davide, dobry den! A k cemu je ta reklamace? Nechci zadne penize zpet, nechci ztratit cas a pokracovat vyuzivat Internet ktery je k nicemu. Vy dobre vite co se deje ve Vrsovicich. Vypadky jsou v non-stop rezimu od patku v 6 ulicich vcetne Rostovske. Vypadky se stavaji minimalne 2-3 krat denne a to muze trvat klidne i 2 hodiny. Podivjete se prosim do zaznamu vypadku v ulice Rostovske (od 30.08 az do dneska) a reknete mi uprimne - je dodavatel dodrzuje sluzbu jak uvedeno ve smlouve? Odpoved' bude jista.... Nabidka kterou jsem obdrzel ( sleva v 20%) je hezka, ale je k nicemu. A zaroven' technicke oddeleni rikalo ze nemuzou dat zaruku kdy ty vypadky budou vereseny (a ja to chapu). 8 hours ago, martau said: A čeština pláče .... To by copy-paste z emailu od UPC. :-) Ale nejsem rodily mluvci (to se da urcite poznat). Takze moc se omlouvam za grammatiku a chyby.
Odesláno 6. září 2019 5 let @Michal F. Spíš jsem tu reklamaci směřoval k samotné výpovědi. Pokud tedy chcete ukončit smlouvu z důvodu častých výpadků, nejdřív bych to nechal posoudit reklamace s tím, že bych dotaz reklamace uvedl - z důvodu častých výpadků chce klient na uvedené adrese ukončit smlouvu bez sankce. Záleží na Vás.
Odesláno 6. září 2019 5 let Aha- dekuji za radu, Davide. Mozna ze udelam to takhle. Muzu Vam napsat to privatu cislo smlouvy nebo mam osobne navstivit oddeleni v Nuslich?
Odesláno 6. září 2019 5 let @Michal F. Pošlete mi do zprávy číslo smlouvy, já to v pondělí proberu s kolegy a napišu Vám zpět řešení a postup
Odesláno 6. září 2019 5 let A opravdu je nutné dávat výpověď? Není lepší dát technikům UPC pár dní na opravu a pak vpohode pokračovat na službách UPC, zvláště když to řeší, ano trvá jim to, ale některé poruchy vyžadují delší dobu na opravu. Já mam kabelovku nějakých 19 let a za tu dobu bylo technických problémů mnoho, ale vždy se to vyřešilo a nemám žádný důvod ke změně. Přechodem k jinému operátorovi si moc nepomůžete, protože dříve nebo později technický problém nestane i u něj. A ještě taková úvaha , když budu mít business tarif, tak co mě to při poruše pomůže, když kabel do mého domu vede stále ten stejný. 😉 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 8. září 2019 5 let On 9/6/2019 at 8:54 PM, tomus said: A opravdu je nutné dávat výpověď? Ano. Ja jsem mel UPC v ruznych mistech Prahy , a zazil jsem jen par vypadku. Ale prestehoval jsem na novou adresu a tady nemuze vyresit problem UPC uz vic nez tyden coz je velice spatnym signalem. A neverim ze business tarif to vyresi. Dneska od rana uz zase bylo nekolik vypadku. Nevidim zadne jine reseni nez vypoved’. Ale zkusim pres reklamace. Pak chci zkusit LTE z venkovnim prijimacem od T-mobile. Slibili ze bude 50 Mb/s. Vsichni ostatni jen mohou dodat max 20 Mb/s stahovani / 2 Mb odesilani max coz je k smichu (i pres kabel).
Odesláno 8. září 2019 5 let Pokud je to jenom týden, tak bych ještě pár dní počkal, opravit některé poruchy může být časově náročnější. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 8. září 2019 5 let Citovat Není lepší dát technikům UPC pár dní na opravu Nóó ….. někdy i rok …… a není hotovo. Nedalo mě to. Musel jsem si rejpnout. A toho dotyčného (všichni víme, o koho se jedná) obdivuji - jeho svatou trpělivost. Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov
Odesláno 10. září 2019 5 let Vypadky od vcerejska 18:00.... a zadny internet neni (vypadky jsou skoro kazdou hodinu). Sleva 25% od rijna asi bude k nicemu. Technicke UPC nezvlada vyresit problem ve Vrsovicich od 30.08. Zkusim take poridit LTE internet od T-mobile. Pres telefon to frci rychle - 180/30 mbps s pingem 25 ms. Doufam ze pres venkovni jednotku a modem to bude aspon’ 40-50 mbps jak je slibeno.
Odesláno 10. září 2019 5 let Nesmieš však zabúdať že pri bezdrôtovom pripojení sa môže vzhľadom od počasia a rôznych podmienok dosť líšiť kvalita a rýchlosť pripojenia, čo viem, tak v minulosti už len obyčajný dažď či búrka vedela celkom sa postarať o takéto pripojenie, ako to na tom je dnes neviem, väčšina oblastí kde predtým nebolo DSL či optika alebo len DSL poprípade bezdrôt., je už dnes optika, a tak sa stretávam čoraz menej so zákaznikmi na bezdrôtu, avšak určite úroveň kvality šla hore, ale darmo, fyzika nepustí a nejaké rušenie bude spôsobované bezdrôtovým pripojením vždy, a bude určite znateľnejšie ako na metalickom/optickom pripojení
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.