Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
20 hours ago, Evzen said:

V tom pripade, jak rikal Bohuš Stejskal: "Tož běž, běž! Val, val..." 😉

Moc mi to pomohlo. Dekuji! :-) 

9 hours ago, David - UPC said:

@Michal F. Zdravím, mrkněte na tarify pro podnikatele, kde je SLA trochu někde jinde, než u rezidentních zákazníků https://business.upc.cz/ 

Co se výpovědi týče - v tomto případě bych musel podat reklamaci, aby to kolegové jak z reklamačního, tak z technické podpory prověřili a napsali zpět posouzení. Pokud chcete, mohu reklamaci podat za Vás. 

A ještě pro doplnění - jedná se o některou z těchto ulic? BĚLOCERKEVSKÁ, DUKELSKÁ, JAKUTSKÁ, RUSKÁ, VOLYŇSKÁ? Klidně mi pište do zprávy. 

Davide, dobry den! A k cemu je ta reklamace? Nechci zadne penize zpet, nechci ztratit cas a pokracovat vyuzivat Internet ktery je k nicemu. Vy dobre vite co se deje ve Vrsovicich. Vypadky jsou v non-stop rezimu od patku v 6 ulicich vcetne Rostovske. Vypadky se stavaji minimalne 2-3  krat denne a to muze trvat klidne i 2 hodiny.

Podivjete se prosim do zaznamu vypadku v ulice Rostovske (od 30.08 az do dneska) a reknete mi uprimne - je dodavatel dodrzuje sluzbu jak uvedeno ve smlouve?

Odpoved' bude jista.... Nabidka kterou jsem obdrzel ( sleva v 20%)  je hezka, ale je k nicemu. A zaroven' technicke oddeleni rikalo ze nemuzou dat zaruku kdy ty vypadky budou vereseny (a ja to chapu). 

8 hours ago, martau said:

A čeština pláče ....

To by copy-paste z emailu od UPC. :-) Ale nejsem rodily mluvci (to se da urcite poznat). Takze moc se omlouvam za grammatiku a chyby. 

Odesláno

@Michal F. Spíš jsem tu reklamaci směřoval k samotné výpovědi. Pokud tedy chcete ukončit smlouvu z důvodu častých výpadků, nejdřív bych to nechal posoudit reklamace s tím, že bych dotaz reklamace uvedl - z důvodu častých výpadků chce klient na uvedené adrese ukončit smlouvu bez sankce.

Záleží na Vás. 

Odesláno

Aha- dekuji za radu, Davide. Mozna ze udelam to takhle. Muzu Vam napsat to privatu cislo smlouvy nebo mam osobne navstivit oddeleni v Nuslich?

Odesláno

@Michal F. Pošlete mi do zprávy číslo smlouvy, já to v pondělí proberu s kolegy a napišu Vám zpět řešení a postup 

Odesláno

A opravdu je nutné dávat výpověď? 

Není lepší dát technikům UPC pár dní na opravu a pak vpohode pokračovat na službách UPC, zvláště když to řeší, ano trvá jim to, ale některé poruchy vyžadují delší dobu na opravu.

Já mam kabelovku nějakých 19 let a za tu dobu bylo technických problémů mnoho, ale vždy se to vyřešilo a nemám žádný důvod ke změně. 

Přechodem k jinému operátorovi si moc nepomůžete, protože dříve nebo později technický problém nestane i u něj. 

A ještě taková úvaha , když budu mít business tarif, tak co mě to při poruše pomůže, když kabel do mého domu vede stále ten stejný. 😉

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
On 9/6/2019 at 8:54 PM, tomus said:

A opravdu je nutné dávat výpověď? 

Ano. Ja jsem mel UPC v ruznych mistech Prahy , a zazil jsem jen par vypadku. Ale prestehoval jsem na novou adresu a tady nemuze vyresit problem UPC uz vic nez tyden coz je velice spatnym signalem. A neverim ze business tarif to vyresi. Dneska od rana uz zase bylo nekolik vypadku. Nevidim zadne jine reseni nez vypoved’. Ale zkusim pres reklamace.

Pak chci zkusit LTE z venkovnim prijimacem od T-mobile. Slibili ze bude 50 Mb/s. Vsichni ostatni jen mohou dodat max 20 Mb/s stahovani / 2 Mb odesilani max coz je k smichu (i pres kabel).

Odesláno

Pokud je to jenom týden, tak bych ještě pár dní počkal, opravit některé poruchy může být časově náročnější. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Citovat

Není lepší dát technikům UPC pár dní na opravu

Nóó ….. někdy i rok …… a není hotovo.

Nedalo mě to. Musel jsem si rejpnout. A toho dotyčného (všichni víme, o koho se jedná) obdivuji - jeho svatou trpělivost.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Vypadky od vcerejska 18:00.... a zadny internet neni (vypadky jsou skoro kazdou hodinu). Sleva 25% od rijna asi bude k nicemu. Technicke UPC nezvlada vyresit problem ve Vrsovicich od 30.08. 

Zkusim take poridit LTE internet od T-mobile. Pres telefon to frci rychle - 180/30 mbps s pingem 25 ms. Doufam ze pres venkovni jednotku a modem to bude aspon’ 40-50 mbps jak je slibeno. 

Odesláno

Nesmieš však zabúdať že pri bezdrôtovom pripojení sa môže vzhľadom od počasia a rôznych podmienok dosť líšiť kvalita a rýchlosť pripojenia, čo viem, tak v minulosti už len obyčajný dažď či búrka vedela celkom sa postarať o takéto pripojenie, ako to na tom je dnes neviem, väčšina oblastí kde predtým nebolo DSL či optika alebo len DSL poprípade bezdrôt., je už dnes optika, a tak sa stretávam čoraz menej so zákaznikmi na bezdrôtu, avšak určite úroveň kvality šla hore, ale darmo, fyzika nepustí a nejaké rušenie bude spôsobované bezdrôtovým pripojením vždy, a bude určite znateľnejšie ako na metalickom/optickom pripojení

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.