Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Už jste ho někdo vracel?

 

Já ho chci vrátit a dostat zpět bezplatný Handan (CV-5000) a uštřit 150,- měsíčně když mám vlastní CA modul na HD. Zadal jsem požadavek na formulář UPC a čekám.

 

Nevíte někdo jestli je tam nějaká výpovědní lhůta a jak to probíhá?

Odesláno

výpovědní lhůta měsíc, buď se domluvíš že ti ho někdo vyzvedne (neměl by být problém ve velkých městech), nebo ho pošleš do f. Lica . . . a tobě někdo CV-5000 sebral, nebo si ho vrátil dobrovolně?

Odesláno

Technik co přivezl HD Handana a instaloval jej sbalil 5000 a zmizel, tehdy jsem o tom nijak nepřemýšlel, nepotřeboval sem druhý přijímač.

Odesláno

Už mě zase krkaj, v pátek nahlášeno, dva prac dny pryč (po + st) a ticho po pěšině....

Odesláno

to chce klid, já jsem jim psal dvakrát než se ozvali

Odesláno

Casto se ozvou i driv jak za 48 hodin, ale obcas i vubec.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Nj to je to co je sráží, komunikace....

 

Jinak ráno volali - zítra dorazí technik s SD STB, odveze HD STB. Výpovědní lhůta tam prý není, těch 150 odpočítají hned. Do telefonu to znělo lahodně, třeba se konečně dočkám a bude to tak hezké i v praxi :)

Odesláno

Tak konecne mam DVR, po mesici... akorat problem, ze pres nej nejedou vsechny programy co maji jet. Mam DTV Standart a pres DVR jede jen tech 9 zakladnich programu:( (ktere mj jedou i bez karty). Pise to "Podmineny pristup Conax" Sprasil to opet technik nebo se to casem rozjede?

Odesláno

Zkus DVD na pár minut vyndat ze zásuvky a znovu zapojit + naladit kanály. Pokud to nepomůže, musíš zavolat na podporu aby Ti na kartu poslali refresh. Jinak pokud Ti to zapojí poprvé trvá někdy 1/2 hodiny ale jednou jsem čekal 3 hodiny, než se nová karta "chytne" a zpracuje refresh...

Odesláno

Uz je vse OK.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.